Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمیدرضا دوست محمدی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان  در جشن گرامیداشت هفته صنایع دستی که در بازارچه دائمی صنایع دستی شاهرود برگزار شد گفت: از این تعداد ۲ هزار نفر در شهرستان شاهرود در زمینه تولید انواع صنایع دستی مشغولند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست محمدی افزود: شهرستان شاهرود جایگاه خوبی در حوزه صنایع دستی دارد به طوری که ۳۰ اثر صنایع دستی ثبت شده در یونسکو و ۳۳ رشته فعال صنایع دستی با کارگاه‌های متعدد صنایع دستی دارد.

به گفته دوست محمدی، ۸۰ درصد هرمندان صنایع دستی در شهرستان شاهرود بانوان هستند.

دوست محمدی ، ایجاد بازارچه‌های عرضه و فروش صنایع دستی به منظور بهبود معیشت و اقتصاد هنرمندان صنایع دستی را از برنامه‌های اداره کل برای حمایت از حوزه صنایع دستی عنوان کرد.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی صنایع دستی صنایع دستی دوست محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری  در سمنان  گفت: برای صادرات این محصولات پلتفرم‌های مجازی تهیه شده تا به کشور‌های هدف صادرات محصولات صنایع دستی بانوان را ذاشته باشیم .

وی افزود: طی تفاهم نامه منعقد شده با وزارت کار مقرر شد ۱۰ درصد تسهیلاتی که به استانداری‌ها در زمینه خاص خانم‌های سرپرست خانوار باشد.

خزعلی  با اشاره به کاهش ۲ درصدی نرخ بیکاری بانوان در سال ۱۴۰۲ در کشور  گفت: ۸۰ درصد تسهیلات پرداختی مشاغل خانگی در سال گذشته به بانوان پرداخت شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


دیگر خبرها

  • تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران در جاذبه‌های تاریخی و پایانه‌های مسافرتی استان اصفهان
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • شناسه دار شدنبیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • صنایع دستی روستای قلعه بالا