Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید حقیقی‌فرد، مسئول پویش مردمی «همسایه» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: گروه جهادی ما در سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی، هر هفته غذا برای نیازمندان طبخ کرد. در مجموع هرهفته هزار پرس غذا طبخ و میان نیازمندان توزیع کردیم.

وی با بیان اینکه شعار گروه جهادی ما براساس حدیث حضرت زهرا (س) که می‌فرمایند: «الجار ثم الدار»، «اول همسایه بعد خودت» است، تصریح کرد: در روز میلاد امام رضا(ع) که امام مهربانی‌ها هستند، شعار خود را «مهربانی را با همسایه‌های نیازمند تقسیم کنیم» شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی‌فرد افزود: بنا داریم در شب میلاد امام رضا(ع) ۵۰۰ پیتزا طبخ و به دست نیازمندان در حومه تهران برسانیم.

مسئول پویش مردمی «همسایه» در پایان خاطرنشان کرد: هرپیتزا با نوشابه هزینه‌ای بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان قیمت خواهد داشت و در مجموع این کمک رسانی با ۱۰ میلیون‌تومان انجام خواهد شد که از مردم و خیرین می‌خواهیم کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت پویش واریز کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیتزا گروه جهادی میلاد امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس

به گزارش "ورزش سه"، میخاییل وینیارسکی سرمربی موفق لهستانی تیم ملی والیبال آلمان اسامی سی بازیکن را برای مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مشخص کرد که همه ستاره‌ها در آن حضور دارند. آلمان اخیرا موفق شد به شکل ناباورانه‌ای جواز حضور در المپیک را کسب کند.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست‌ها:

پاسورها: لوکاس کامپا، یان زیمرمن، یوهانس تیلیه، لئون درویساژ، اریک بورگراف و نئو لومن

قطر پاسورها: گئورگی گروزر، فیلیپ جان و یان بومه

سرعتی‌زن‌ها: فلوریان کراگه، آنتون برمه، توبیاس کریک، یوشوا کنستمان، کارلیتزک مولر، لوکاس مازه، یانیک گورالیک و سیمون تورویه

قدرتی‌زن‌ها: کریستین فروم، روبن شات، دنیس کالیبردا، موریتز کارلیتزک، تیم پیتر، موریتز ریچرت، اریک روهرز، توبیاس براند، تئو مووینکل، نیکو مِیِر و لورنز کارلیتزک

لیبرو‌ها: یولیان زینگر و گراون

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان