Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@21:34:05 GMT

نتایج انتخابات شورای شهر خرمشهر اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۴۸۳

نتایج انتخابات شورای شهر خرمشهر اعلام شد

معاون استاندار وفرماندار ویژه خرمشهر نتایج انتخابات اعضای شورای شهر خرمشهر و مینوشهر را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، محمدحیدری شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیات نظارت و هیات اجرایی کار تجمیع آرای ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر خرمشهر و مینو شهر را به پایان رساند و بر اساس آرایی که به دست آمده  منتخبان اصلی و علی البدل شورای شهر به قرار آتی اعلام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهر خرمشهر از جمع ۴۱ هزار و ۷۸۶ رای ماخوذه عبدالنبی پورخلف با سه‌هزار و ۳۱۸ رای ، محمدجواد بچاری با سه هزار و ۱۴۹ رای، مجید حیدری ۲هزار و ۷۱۸ رای ، منصور کعبی با ۲ هزار و ۶۱۲ رای، عادل چلداوی با ۲ هزار و ۴۴۱ رای ، حسن پورحمزاوی با ۲ هزار و ۴۱۷ رای، ایوب رنجبر با ۲ هزار و ۴۰۷ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر خرمشهر در دوره ششم توسط مردم این شهرستان انتخاب شدند.

حیدری بیان داشت: آقایان ایوب دورقی با ۲ هزار و ۳۳۱ رای ، خالد ثانی‌زاده با ۲ هزار و ۳۲۲ رای و میلاد پورحمزاوی با ۲ هزار و ۱۶۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شهر خرمشهر انتخاب شدند.

وی گفت: امید است منتخبین اعضای شورای شهر خرمشهر بتوانند به مردم خدمت کنند و آرزوی موفقیت برای منتخبین ملت و مردم بزرگوار و انقلابی شهرستان خرمشهر دارم که  روز جمعه سرافرازانه و بلندقامت در این انتخابات حضور یافته و برگ زرینی در تاریخ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و نظام جمهوری اسلامی رقم زدند.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود: همچنین پس از تجمیع آرای مینوشهر مسعود فرحانی با ۲هزار و ۴۲۸ رای، ایاد فرحانی پارسا با ۲ هزار و ۴۰۹ رای ، فاطمه سعیدی پورجزیره با ۲ هزار و ۱۹۱ رای، علی سعیدیان با ۲ هزار و ۱۶۶ رای، علی مرتاض با ۲هزار و ۱۶۶ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی انتخاب شدند.

حیدری افزود: قاسم محاور مطوری با کسب ۲هزار و ۹۵ رای، جواد صالحیان‌پور۲ هزار و ۷۶ رای و عبدالله حمادی‌زاده با ۲ هزار و ۴۶ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی در ادامه گفت: انتخابات روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در کمال آرامش و امنیت کامل در شعب اخذ رای شهرستان خرمشهر و مینوشهر برگزار شد.

۱۵۰ داوطلب شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرمشهر در این دوره از انتخابات به رقابت پرداختند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 انتخابات 1400 شورای شهر شورای اسلامی شهر و روستا شورای شهر خرمشهر رای به عنوان اعضای شورای شهر خرمشهر انتخاب شدند ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی» به تصویب اعضای شورای شهر اصفهان رسید

تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب اعضای شورا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با پاسخ مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی به مقرهای نظامی رژیم جعلی صهیونیستی و درخواست بیان شده در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به نام‌گذاری معبری قابل قبول به نام سردار سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی، تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی» امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ با قید دوفوریت به تصویب اعضای شورا رسید.

این مصوبه پس از تأیید فرمانداری اصفهان اجرا خواهد شد.

کد خبر 744341

دیگر خبرها

  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • کشت گندم به روش خاکورزی در خرمشهر
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • برداشت گندم از مزارع خرمشهر آغاز شد
  • طرح سئوال از شهردار رودان کلید خورد
  • احتمال افزایش حق مسکن کارگران در جلسه امروز
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • ۴ فقره پرونده اختلاف مالی در خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی» به تصویب اعضای شورای شهر اصفهان رسید