Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:56:05 GMT

کاپیتان اسپانیا بهترین بازیکن دیدار با لهستان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۵۲۱

کاپیتان اسپانیا بهترین بازیکن دیدار با لهستان شد

به گزارش ایرنا؛ دیدار اسپانیا و لهستان شنبه شب از گروه E یورو ۲۰۲۰ برگزار شد و در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. قضاوت این دیدار که در شهر سویل اسپانیا برگزار شد را «دانیله اورساتو» از ایتالیا برعهده داشت.

در پایان این دیدار، «یوردی آلبا» مدافع جناح چپ اسپانیا که بارها با پاس‌ها و ارسال‌های مناسب خود مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد به‌عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون در این گروه، سوئد با چهار امتیاز صدرنشین است و اسلواکی با سه امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. اسپانیا با ۲ و لهستان نیز با یک امتیاز در رتبه‌های بعدی هستند.

در دیدارهای پایانی این گروه که بین اسپانیا با اسلواکی و همچنین لهستان با سوئد برگزار خواهد شد، هر چهار تیم شانس صعود دارند.

برچسب‌ها فوتبال اسپانیا اسلواکی یورو ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا اسلواکی فوتبال اسپانیا اسلواکی یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در دربی مرسی‌ساید در گودیسون پارک با نتیجه ۲-۰ مقابل آبی‌پوشان اورتون شکست خوردند. گل‌های جرد برنتویت و دومینیک کالورت لوین سه امتیاز را برای اورتون تثبیت کرد و شکست ناامیدکننده‌ای را برای لیورپول به ارمغان آوردند.

این نتیجه باعث شد تا قرمزها در رده دوم جدول قرار بگیرند و سه امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله داشته باشند. تنها چهار بازی تا پایان فصل برای یورگن کلوپ در آخرین فصلش باقی مانده است. منچستر سیتی هم با دو بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و تنها یک امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

لیورپول اکنون در دو بازی از سه بازی اخیر در لیگ برتر شکست خورده است تا امتیازات قابل توجهی را در رقابت قهرمانی از دست بدهد. کرگر پس از شکست مقابل اورتون تایید کرد که قرمزها دیگر در رقابت برای کسب قهرمانی نیستند.

او گفت: «شب اورتون است. کار آسانی نبوده و شما رکورد ضعیف آنها را در بازی‌های دربی دیده‌اید. آنها کاری فوق‌العاده انجام دادند، بنابراین به‌عنوان یک هوادار لیورپول باید آن را بپذیرید. تقریبا به‌نظر می‌رسد همه چیز به پایان رسیده و شانسی برای قهرمانی وجود ندارد. الان فقط تمرکز تیم باید روی این باشد که فصل را با قدرت به پایان برسانند.»

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد