Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – این دیدار درحالی روز جمعه چهارم تیرماه در شهر رفسنجان برگزار می‌شود که زمین برگزاری مسابقه چمن مصنوعی است.

درنظر داشته باشید کمال کامیابی‌نیا، ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل مصدومیتی که از ناحیه مچ پا برایش پیش آمده بود، مجبور به ترک بحرین شد و با بازگشت به تهران، زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس کارهای درمانی و اختصاصی خود را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید امیری هم که در بازی برابر بحرین مصدوم شد، با توجه به MRI که در کشور بحرین انجام شده بود، مشخص شد دچار کشیدگی از ناحیه همسترینگ شده است. امیری و کمال کامیابی نیا به دلیل مصدومیت بازی سوپرجام برابر تراکتور تبریز را از دست دادند.

گرچه کمال کامیابی نیا زودتر به ایران برگشت و با سپری کردن درمان های خودش می‌تواند برای پرسپولیس در لیگ برتر بازی کند اما شنیده می‌شود احتمال دارد در رفسنجان به او استراحت داده شود. دلیل آن مصدومیت تازه کمال کامیابی نیا و احتمال تشدید آن پس از بازی در چمن مصنوعی است. تشدید مصدومیت به سفت بودن سطح چمن مصنوعی برمی‌گردد. هرچه بازیکن بیشتر روی این سطح حرکت کند، شانس مصدومیت و استمرار آن بالاتر می‌رود. کادرفنی پرسپولیس نیز به خوبی به این موضوع واقف بوده و نمی‌خواهند با بازی دادن به کمال کامیابی نیا در رفسنجان، این بازیکن کلیدی را تا پایان فصل از دست بدهند.

البته دست یحیی گل محمدی در خط میانی و به ویژه پُست هافبک دفاعی کاملا باز است. او سه هافبک دفاعی ملی پوش به اسام احمد نوراللهی، میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا را در اختیار دارد که جوان مستعدی به نام محمد شریفی را نیز کنار خود می‌بینند.

بنابراین یک هفته چشم پوشی از کمال کامیابی نیا برای حفظ او در دیدارهای بعدی نمی‌تواند آسیبی جدی به تیم پرسپولیس بزند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مصدومیت پرسپولیس کمال کامیابی نیا مس رفسنجان مصدومیت کمال کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد

محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست داده است.

طرفداری | حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

محمدجواد حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس