Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال دوشنبه برگزار می‌شود. در این هفته شاید تکلیف تیم‌های مدعی صعود مشخص تر شود و شاید با نتایجی که رقم بخورد گره جدول لیگ در جمع مدعیان کورتر شود. در حال حاضر تیم‌های هوادار و بادران تهران با 50 امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوادار این هفته با تیم قعرنشین گل‌ریحان البرز بازی دارد تیمی که تقریبا سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شده است. با این حال سرمربی این تیم سقوط کرده تغییر کرده و جانملکی جانشین محمود شافعی شده است. هوادار در این مسابقه فرصت خوبی دارد تا تفاضل گل خود را هم بهتر کند. گل ریحان با 57 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد. بنابراین خیلی بعید است که هوادار مقابل آخرین تیم جدول امتیاز از دست بدهد.

تیم بادران اما کار سختی دارد و به مصاف تیم نهم جدول خواهد رفت. پارس جنوبی 42 امتیازی روی کاغذ هنوز شانس برای صعود دارد و انگیزه زیادی در این دیدار خانگی دارد تا بتواند خود را به جمع بالانشینان برساند البته پارس جنوبی در این هفته‌ها خیلی آرامش ندارد و درگیر حواشی هم شده است. بادران اگر برنده شود امید روانخواه سرمربی استقلالی‌اش پا به پای هوادار و رضا عنایتی دیگر مربی استقلالی لیگ یک در کورس باقی می‌ماند اما از دست دادن امتیاز ممکن است برای بادران گران تمام شود.

فجرسپاسی 47 امتیازی تیم رده سوم جدول در اهواز  به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که این دیدار مسابقه‌ای 6 امتیازی محسوب می‌شود. فجر در صورت لغزش یکی از دو تیم بادران و هوادار در صورت پیروزی در اهواز می‌تواند حتی به صدر جدول برسد اما استقلال خوزستان 42 امتیازی در رده هشتم ایستاده و می‌خواهد بازهم به جمع مدعیان بازگردد.

خوشه طلایی 46 امتیازی که در رده پنجم است باید به مصاف قشقایی شیراز رده پانزدهمی برود. قشقایی برای فرار از سقوط تلاش می‌کند و نیاز مبرمی به امتیاز در این مسابقه دارد. در خرم آباد تیم خیبر رده هفتمی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود این بازی هم جدالی حساس و تماشایی خواهد بود. خیبر در جام حذفی هم حضور دارد اما تمام تمرکزش قطعا روی لیگ یک است و امیدوار است بتواند از کورسوی امیدش برای رسیدن به لیگ برتر استفاده کند. 

مس کرمان که در 8 هفته روند نزولی را در نتیجه گیری داشت از صدر جدول به رده ششم سقوط کرد تا در نهایت فرهاد کاظمی جانشین رضا مهاجری شود. مس کرمان اکنون با سرمربی جدید خود در انزلی به مصاف ملوان خواهد رفت. ملوان رده یازدهمی دیگر شانس زیادی برای صعود ندارد و تقریبا لیگ یک برایش تمام شده است با این حال ملوان در جام حذفی حضور دارند و برای بازی با خیبر می‌خواهند امادگی‌شان را حفظ کنند. 

در قعر جدول هم حساسیت برای فرار از سقوط به اوج رسیده است ارمان گهر البته خیالش با 39 امتیاز تا حد زیادی راحت است اما این هفته به مصاف نود ارومیه تیم رده هفدهم جدول می رود که برای بقا تلاش می‌کند. شهرداری آستارا هم به مصاف رایکا بابل می‌رود رایکا 34 امتیازی هنوز در منطقه خطر است  و با حضور پیروز قربانی قطعا شرایط مناسب‌تری خواهد داشت. شهرداری آستارا اما وضعیت با ثبات تری دارد.استقلال ملاثانی رده سیزدهمی بازی حساسی با چوکا تالش رده شانزدهمی دارد. در این بازی هم چوکا با فرشاد پیوس برای بقا با تمام توان بازی خواهد کرد. 

اسامی داوران مسابقات هفته سی ام لیگ دسته اول:

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰    
قشقایی شیراز – خوشه طلایی ساوه ساعت 19:30
ابوالفضل گرجی- محمد علی رضایی – رضا احمدی – ایمان شاه ولی   
ناظر: علیرضا کهوری  
ملوان بندرانزلی- مس کرمان  ساعت 19
محمد حسین ترابیان – تورج عیوض محمدی – مهرداد نجفی – فرهاد امینی
ناظر: حسین نیرویار
آرمان گهر سیرجان- نود ارومیه ساعت 19:15
روح اله شریفی – محمد راهی – حمید رضا افشون – فرزین تمیزی
ناظر: علی نقی مصطفی نژاد
رایکا بابل- شهرداری آستارا ساعت 19
مهدی نجار –عبدالعلی شکرگذار- محمد رضا فتحی – محمد رامیان
ناظر: امیر بهرام حسینی نقوی
استقلال خوزستان – فجر شهید سپاسی شیراز   ساعت 20:50
یاسر همرنگ – محمد جواد مداح – رضا بابارئیسی – مهدی اجاقی
ناظر:  رضا سخندان
هوادار تهران – گل ریحان البرز ساعت 19:50
فرزاد منصوری- یداله کلوندی –نظیر احمد حسین زهی – حجت قپانوری     
 ناظر: اسماعیل آمری  
پارس جنوبی جم- بادران تهران ساعت 20:35
عباس راکی – ولی کاوسی – رحیم حاجی پور- محمد علی صلاحی   
ناظر: بابک وسیله بر  
خیبر خرم آباد – شاهین شهرداری بوشهر ساعت 19:55
مهدی سید علی – امیر محمد داود زاده – بابک خسروی – شاهین یزدانی  
ناظر: یداله جهانبازی   
چوکا تالش – استقلال ملاثانی ساعت 19
 سید علی اصغر مومنی – سید یعقوب حجتی – مسلم رحیم خانی – محمد معافی     
ناظر : ایرج ساعدی 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان ورزشی ملوان سی ام لیگ دسته بادران هوادار عنایتی روانخواه صدرنشینی لیگ دسته ساعت 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»

آخرین قسمت از برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» که اولین رقابت تخصصی در زمینه شعر است، جمعه ۳۱ فروردین ماه پخش شد و در این قسمت از برنامه، برگزیدگان فصل اول برنامه معرفی شدند.

در آخرین قسمت از برنامه «سرزمین شعر» محمد سعید میرزایی به سرگروهی مصطفی محدثی خراسانی، علیرضا رجبعلی‌زاده کاشانی به سرگروهی فریبا یوسفی، محمد حسین ملکیان به سرگروهی محمود حبیبی کسبی و آرزو سبزوار قهفخری به سرگروهی فریبا یوسفی به مرحله پایانی راه یافتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند. پس از ارزیابی توسط داوران برنامه، محمد سعید میرزایی نفر اول، علیرضا رجبعلیزاده کاشانی نفر دوم و محمد حسین ملکیان و آرزو سبزوار قهفرخی به صورت مشترک نفر سوم این دوره از رقابت تخصصی شعر شدند.

برگزیده نفر اول در این برنامه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰۰ میلیون تومان و نفر سوم (نفر سوم و چهارم) ۵۰ میلیون تومان به عنوان هدیه دریافت می‌کنند.

همچنین موسی عصمتی شاعر روشندلی که از افراد سرگروه محمود اکرامی فر بود نیز به دلیل بازدید ویدیئوی شعرخوانی اش در شبکه‌های اجتماعی که بیش از یک میلیون بار مشاهده شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است مبلغ ۳۰ میلیون تومان به عنوان هدیه دریافت کرد.

اولین فصل از برنامه «سرزمین شعر» به تهیه کنندگی علی زارعان از شنبه ۲۶ اسفند پخش خود را آغاز کرد و هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • جدول لیگ دسته اول در پایان هفته ۲۸
  • جدال حساس دریا با صدرنشین لیگ یک