Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:25:31 GMT

پنج فوتی کرونایی در استان بوشهر/ ۳۲۱ نفر بستری هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۶۲۷

پنج فوتی کرونایی در استان بوشهر/ ۳۲۱ نفر بستری هستند

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۷۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۸۳ نفر با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۲۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۳۶ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و ۱۹ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت پنج بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون هزار و ۲۲۲ نفر در استان بوشهر به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

وی بیان کرد: تاکنون ۴۸ هزار و ۳۵۸ نفر در استان بوشهر به کرونا مبتلا شده اند.

کد خبر 5239641

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها کرمانشاه ویروس کرونا شورای شهر رای گیری انتخابات گرگان انتخابات شورای شهر و روستا سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری ایلام بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی

 ستاره با اشاره به اینکه سال گذشته همه افراد فوت شده ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی بودند مرد بودند گفت: از این تعداد ۴۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۵ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۳ نفر بر اثر برق گرفتگی، چهار نفر بر اثر خفگی، چهار نفر به علت غرق شدن و پنج نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار نیز در استان هفت درصد افزایش یافت اظهار کرد: در این بازه زمانی یک هزار و ۵۰۱ نفر بر اثر مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ نفر افزایش یافت.

ستاره ادامه داد: در ماه مذکور ۱۱۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آن‌ها زن بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • آغاز جمع‌آوری شبانه پسماندهای شهری تبریز
  • فیلم/ خدمت رسانی شبانه امدادگران هلال احمر در مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • تصاویر حمله هوایی شبانه به مقر فرماندهی حشد الشعبی