Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری المسیره، انصارالله شنبه شب در بیانیه ای افزود: «آنتونیو گوترش» ثابت کرد سازمان ملل صرفا یک تریبون بی ارزش است که کشورهای صاحب نفود از آن برای تحریف حقایق و مصادره حقوق ملت های مستضعف استفاده می کنند.

انصارالله گفت: بهتر است سازمان ملل بیطرف بماند و تبدیل به شیپور بی ارزشی نشود که مزخرفات و اظهارات سخیف ائتلاف متجاوزان را تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر سیاسی انصارالله درج نام خود در فهرست ناقضان حقوق کودکان را فاقد هرگونه دلیل و مدرک دانست و تاکید کرد که سازمان ملل با این اقدام پیوند با ملت ما را قطع نمود و خود را در کنار ائتلاف متجاوز قرار داد.

انصارالله خاطرنشان کرد که هزاران فیلم ویدیویی مربوط به کشتار هولناک کودکان یمن طی سال های گذشته و پیامدهای محاصره یمن، ائتلاف متجاوز را محکوم می کند.

این جنبش افزود: اگر دبیرکل سازمان ملل ذره ای انسانیت دارد باید به جای اینکه وجدان خود را به ثمن بخس بفروشد، از تمدید زمامداری اش برای بار دوم خودداری کند.

 در این بیانیه همچنین آمده است، کودکان یمنی  می دانند که چه کسی آنان را با هواپیماها و نیز محاصره به قتل می رساند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده‌اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه رو هستند.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد یمن جنبش انصارالله عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا یونیسف آنتونیو گوترش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد یمن جنبش انصارالله سازمان ملل متحد یمن جنبش انصارالله عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا یونیسف آنتونیو گوترش سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی شعر سعدی پایان بخش جلسه شورای امنیت شد + فیلم

شامگاه سی‌ام فرودین بود که وزیر امور خارجه کشورمان در پایان نشست عالی‌رتبه شورای امنیت ملل متحد شعری از «سعدی» خواند و این ندا را به جهانیان رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شامگاه سی‌ام فرودین بود که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پایان نشست عالی‌رتبه شورای امنیت ملل متحد شعری از «سعدی» خواند و عنوان کرد: سخنانم را با شعری عالم‌گیر از سعدی شاعر بزرگ ایرانی به پایان می‌برم، شعری که بر روی فرش اهدایی بافت ایران بر دیوار ساختمان سازمان ملل نقش بسته است، همان فرش ایران که نماد صبر راهبردی، علم، هنر و اقتدار ایران و همه ایرانیان در سراسر جهان است.

و در ادامه این بیت از سعدی را خواند: «بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند / ‏‬ چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار»

کد خبر 746252

دیگر خبرها

  • اصلاح سند سد «دز» در راستای حفظ حقوق بیت‌المال
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین
  • فرایند مجوز دهی کودکستان‌ها در سراسر کشور انجام شد
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • تأکید بن زاید و گوترش بر مهار تنش‌ها در منطقه
  • (ویدئو) بازداشت فردی که در هواپیمای مسافربری نماز خواند
  • صیانت از همه کودکان وظیفه مرجع ملی حقوق کودک است
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است
  • وقتی شعر سعدی پایان بخش جلسه شورای امنیت شد + فیلم