Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال لهستان از نمایش مردانش در خانه اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ ابراز رضایت و آن را جسورانه توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی لهستان در دومین بازی‌اش در یورو 2020 هم موفق به کسب پیروزی نشد اما برای سرمربی این تیم پائولو سوسا همین که مردانش توانستند حریفی پرآوازه مانند اسپانیا را متوقف کنند و اولین امتیاز‌شان در این تورنمنت را کسب کنند، رضایت‌بخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرتغالی لهستان در پایان بازی گفت: من پیش‌بینی کرده بودم که بازی اینگونه پیش برود. بدون شک ما در این بازی مشکلاتی داشتیم چون اسپانیا تیمی است که بازیکنانش وقتی پا به توپ شوند، بسیار خطرناک می‌شوند. سیستم بازی این تیم به گونه‌ای است که با حرکاتش می‌تواند فضاهایی را برای ارسال توپ‌های بلند خالی کند. در نیمه اول بازی ما انسجام بسیار پایینی داشت اما در همان مقطع هم ما توانستیم حریف را پرس کنیم و دو موقعیت خطرناک گلزنی بسازیم.

سوسا افزود: در نیمه دوم عملکرد ما بهتر شد چون جسورانه‌تر بازی کردیم. حریف را تحت فشار گذاشتیم و در نهایت هم به گل رسیدیم. در این بازی ما ضعفی که عملکردمان در بازی قبلی برابر اسلواکی داشت را برطرف کردیم و با انگیزه‌ای مناسب پا به پای حریف جنگیدیم. در بازی آخرمان (برابر سوئد) باید از اولین دقیقه جسورانه بازی کنیم نه از نیمه دوم و در آن صورت همه چیز روبه راه خواهد شد.

یورو 2020| اسپانیا باز هم در خانه متوقف شد/ حسرت برد بر دل ماتادورها ماند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی لهستان ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد یورو 2020 تیم ملی لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم

سرمربی ازبکستان از تقابل با ایران حرف زد.

طرفداری | سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان گفت: ما می خواهیم در بازی فردا مقابل ایران در نیمه نهایی جام ملت‌ها به هدفمان برسیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت:

ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت:

همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت:

متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏