Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:49:53 GMT

حمله مرگبار سگ‌های ولگرد به کودکی ۷ ساله

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۷۹۴

حمله مرگبار سگ‌های ولگرد به کودکی ۷ ساله

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمله گله سگ‌های ولگرد موجب کشته شدن یک کودک ۷ ساله آمریکایی شد. این اتفاق در کارولینای جنوبی رخ داد که قربانی «شامار جکسون» به همراه برادرش مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفتند. شامار ۷ ساله با برادرش در نزدیکی خانه شان در جستجوی حیوان خانگی خود بودند که این اتفاق رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که این کودک در این حادثه لباس هایش پاره و خودش نیز توسط سگ‌ها کشته شد، اما برادرش با خوش شانسی موفق شد تا از دست سگ‌ها فرار کند. اداره کلانتری مارین با انتشار تصویری از شامار در صفحه فیسبوک خود نوشت: «شامار در یک تراژدی اوایل این هفته در نزدیکی ویلبور بر اثر حمله سگ‌ها جانش را از دست داد. او دانش آموزی بود که به تازگی اولین سال مقطع ابتدایی را در «لیک ویو» به پایان رسانده بود. این کودک نتوانست از این حمله جان سالم به در ببرد، چون توسط سگ‌های زیادی که از جا‌های مختلفی به سمت او حمله ور می‌شدند مورد حمله قرار گرفت.»

بیشتر بخوانید

کودک ۳ ساله قربانی حمله سگی وحشی شد

کارنِل جکسون، پدر قربانی نیز در این باره گفت: «هرگز فکر نمی‌کردم روزی به خانه برگردم و شاهد مرگ پسرم باشم. برایم غیر قابل تصور است، خیال می‌کنم او جایی رفته، یا پنهان شده یا روی درخت پریده است.»

بنا به گفته جکسون، این سگ‌ها احتمالا متعلق به همسایگانی بودند که از راه دیوار حیاط یه داخل کوچه آمده و به پسر او حمله ور شده اند. در حالی که هنوز مشخص نیست آیا این کودک مورد حمله سگ‌های ولگرد یا سگ‌های همسایه قرار گرفته تحقیقات پلیس محلی آمریکا در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله حیوانات حیوانات وحشی سگ ولگرد سگ های ولگرد حمله سگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فوت کودک شش ساله بر اثر تصادف موتورسیکلت با خودرو در شهرستان برخوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار نبی اکرم شهرستان برخوار، مأموران این پلیس به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد راکب ۱۳ ساله موتورسیکلت که بدون گواهینامه و مهارت کافی در رانندگی بوده است، بر اثر بی احتیاطی و نداشتن توجه به جلو با یک دستگاه سواری پیکان برخورد می‌کند که در این سانحه ترک‌نشین موتور که کودکی شش ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد و راکب نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: لازمه رانندگی و استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری، داشتن گواهینامه مربوط و مهارت کافی در رانندگی با آن وسیله نقلیه بوده، لذا از خانواده‌ها خواسته می‌شود از در اختیار قرار دادن موتورسیکلت و خودرو به فرزندان خود قبل از رسیدن آنها به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی خودداری کنند و نظارت و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به فرزاندان خود داشته باشند.

کد خبر 746995

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر