Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@10:22:02 GMT

برخورد صاعقه به خودرو در اتوبان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۸۱۳

برخورد صاعقه به خودرو در اتوبان

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخورد صاعقه با یک خودرو در اتوبانی در فلوریدا موجب وارد شدن خسارت به یک راننده شد. این حادثه در ساعت ۱۱.۲۰ دقیقه صبح روز دوشنبه و زمانی رخ داد که «ارنستو دلهونته» ۴۸ ساله با خودروی خود از وستبوند به منطقه بروارد حرکت می‌کرد. برخورد صاعقه خسارت زیادی به آنتن و سیستم الکتریکی خودروی نیسان دلهونته وارد کرد و همچنین  موجب آسیب به روکش آسفالت اتوبان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش گشت بزرگراه‌های فلوریدا برخورد صاعقه با کف اتوبان موجب ایجاد یک شیار به طول ۷ فوت و عرض ۴ فوت در روکش آسفالت شد. در این حادثه در حالی به این راننده آسیبی وارد نشد که به گفته دلهونته او برای لحظه‌ای مرگ را در مقابل چشمانش دید.

بیشتر بخوانید

متلاشی شدن درخت بر اثر برخورد صاعقه + فیلم

دلهونته در گفتگو با Wink News گفت که پس از این حادثه دچار سرگیجه شده بود. بنا به گفته دلهونته این حادثه و روشن نشدن خودرویش موجب شد تا او در فاصله ۱۰۰ مایلی از خانه اش در اتوبان سرگردان شود. او در این باره گفت: «وقتی به این حادثه فکر می‌کنم، احساس می‌کنم یک لحظه مرگ از مقابل چشمانم عبور کرد. وقتی آن صدای مهیب را شنیدم، با خود گفتم حتما به من نیز برخورد خواهد کرد. نمی‌دانستم زنده خواهم ماند یا می‌میرم. من یک صدای مهیب را در داخل خودرو شنیدم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صاعقه شدید برخورد صاعقه اخبار حوادث برخورد صاعقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند

سرهنگ رضایی گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند. 
 
وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی و لغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است؛ تأکید کرد: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز در اقبالیه+ فیلم
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • جزییات جدید از حادثه زورگیری در اتوبان صدر
  • جزییات حادثه زورگیری در اتوبان صدر از زبان متهمان + فیلم