Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@23:14:18 GMT

منتخبان شورای شهر اردبیل مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۸۳۳

منتخبان شورای شهر اردبیل مشخص شدند

مسعود امامی یگانه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود بر این اساس ابراهیم صفری با ۱۵ هزار و  ۷۱۳  رای ، یونش روغنی با ۱۴ هزار و ۶۸۶ رای ، بهروز اسکندر پور با ۱۴ هزار و ۴۵۵ رای ، علیرضا غریبی با ۱۳ هزار و ۵۴۰رای ، زهرا قدیمی با ۱۳ هزار و ۴۸۱ رای ، مینا نهامین با ۱۳ هزار و ۱۴۲ رای ، حبیب الله فتحی با ۱۲ هزار و ۶۳۹ رای ، میرمحمد سید هاشمی با ۱۲ هزار و ۳۷۰ رای ، سلامت صفری با ۱۱ هزار و ۳۳۲ رای ، سجاد محمد حسن پور با ۱۱ هزار و ۷۹ رای و اسفندیار هوشیار با ۱۰ هزار و ۷۵۸ رای  به عنوان منتخبان اصلی شورای شهر اردبیل انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منتخبان  علی‌البدل نیز شامل  زکی الله خوشبخت با ۱۰ هزار و ۵3۶ رای ، کرامت مهدوی کلور با ۱۰ هزار و ۴۷۹ رای ، سید ناصر حسینی با ۱۰ هزار و ۴۶۵ رای ، رحیم آقازاده با ۱۰ هزار و۴۰۸ رای و جواد انصاری با ۱۰ هزار و ۳۶۶ رای می‌باشند.

وی افزود: روند شمارش و بررسی آراء با دقت و گستردگی بیشتری انجام شد تا کوچک‌ترین حقی از نامزدی ضایع نشود.

 در مجموع ۲۰۷ نفر کاندیدا در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل به رقابت پرداختند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل ۱۰ هزار شهر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پنجشنبه - ۹ فروردین ۱۴۰۳ - در جمع خبرنگاران ، ۱۲ فروردین را از ایام الله دانست که باید برای همیشه زنده بماند و بیان کرد: گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نمازهای جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول اظهار کرد: تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که روز ۱۲ فروردین با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مقارن گردیده است در مراسم باشکوه احیای شب ۲۱ ماه رمضان به این مهم پرداخته خواهد شد و در آستان های مقدس خاصه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مصلی تهران و مصلی های آستان ها و مراسم احیا در مساجد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند ، مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

کد خبر 841035 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی رفراندوم-12 فروردین

دیگر خبرها

  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای هم‌فکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای همفکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد