Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا محی‌الدینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از مشارکت بالای مردم منطقه در انتخابات روز ۲۸ خرداد ماه جاری در جمعه هفته گذشته قدردانی کرد و افزود: حضور امیدآفرین، آگاهانه و به موقع مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رای با وجود همه ترفندها و توطئه‌های خبیثانه استکبارجهانی ستودنی است .

وی با بیان اینکه دشمنان برای ناامید کردن مردم از انتخابات با راه‌اندازی پروژه‌ تحریم انتخابات در  ماه‌های گذشته تلاش زیاد داشتند ادامه داد: حماسه‌ بی‌بدیل مردم در مقابل بمباران خبری علیه نظام اسلامی با وحدت و انسجام ملی بار دیگر به رخ جهانیان کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: مردم قهرمان با حضور در انتخابات با وجود تلاش زیاد دشمنان و وجود تحریم‌ها و جنگ اقتصادی بار دیگر نشان دادند که اهداف آنها  دیگر نمی‌تواند مانع حماسه ‌آفرینی و اقتدار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی شود.

محی‌الدینی بیان کرد: رییس جمهوری  منتخب و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا که انتخاب شدند باید بدون حزب‌گرایی و جناح‌بازی سیاسی تمامی وقت و تلاش خود را با همکاری مردم و مسوولان صرف حل مسایل و مشکلات به خصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی کنند.

وی همچنین از تلاش‌ صادقانه تمامی دست‌اندرکاران به خصوص از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه‌، نامزدها و حامیان‌شان قدردانی کرد و تداوم همکاری با مسوولان و منتخبان را خواستار شد.

سیزدهمین دوره  انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر، روستایی و عشایری ۲۸ خردادماه جاری در ایران برگزار شد و از میان چهار نامزد ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی انتخاب شد.

به گفته رییس ستاد انتخابات استانداری  یزد  از میان چهار نامزد در این دوره ، آقای رییسی با کسب ۷۲ درصد، اکثریت آرای شرکت کنندگان را در این استان کسب کرد.

احمد ترحمی بهابادی شنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا تعداد افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات را ۷۳۳ هزار و ۷۲۱ نفر ذکر کرد و افزود: میزان مشارکت واجدان شرایط استان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۵۸ درصد بود که آقای رییسی ۳۰۵ هزار و ۹۳۰ رای را در استان کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین عبدالناصر همتی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۳۴ هزار و ۸۵۴ رای، محسن رضایی ۲۲ هزار و ۹۰۰ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی هم  ۱۷ هزار و ۵۹۸ رای به دست آوردند.

یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار  نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می‌کنند و از مجموع جمعیت استان حدود ۹ هزار نفر عشایر هستند.

این استان  ۲۴ شورای  شهر و ۳۹۷ شورای روستایی دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه  نفر عضو هستند.

برچسب‌ها مهریز انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یزد انتخابات شهر و روستا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مهریز انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یزد انتخابات شهر و روستا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» در جلسه شورای اداری این مرکز با تبریک عملیات «وعده صادق» و اعلام حمایت از اقدام نیروهای غیرتمند سپاه پاسدارن، اظهار کرد: همه این قدرت، اقتدار و عزت کشورمان، نتیجه تلاش ها و زحمات شهدایی همچون شهید «قاسم سلیمانی» و شهید «حسن تهرانی مقدم» است.
 
به گفته وی؛ امروز در یک نقطه تاریخی مقابله حق علیه باطل هستیم و این مهم رقم خورد و گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را در هم ریخت.
 
رئیس مرکز اسلامی استان گلستان با بیان اینکه شبکه های اسرائیلی بسته شده و اجازه انتشار اخبار و واقعیت ها به بیرون داده نمی شود، تصریح کرد: قبلا بیان می کردند که ایران هیچ وقت نخواهد توانست موشک پرتاب کند؛ اما حالا که پرتاب شده، مدام در فضای مجازی هجمه وارد می کنند که پهپادها و موشک های ایران نرسیده و یا به اهداف خود اصابت نکرده است.
 
وی افزود: چشم و گوش دشمن در فضای مجازی است، قطعا با انجام عملیات "وعده صادق"، دشمن در ادامه کار از طریق فضای مجازی هجمه وارد خواهد کرد.
 
به گفته وی؛ در حالی که امروز خیلی از شبکه های خبری دنیا و اروپا به این مهم اقرار و اعلام کردند و به گواه برخی که در کنار مسجد الاقصی بودند از صداهای مهیب انفجار وحشت کرده بودند، این مشخص می کند که موشک ها و پهپاد ها به اهداف خود اصابت کرده است.
 
حجت الاسلام دیلم با اعلام اینکه قرآن کریم به ما یاد داده است که دشمنان و بنی اسرائیل کارشان بازارگرمی است و اینطور بهانه های بنی اسرائیلی همیشه ایام بوده است، ابراز کرد: به قول امام راحل ما از شر رضاشاه و محمدرضاشاه راحت شدیم؛ اما از شر منورالفکرها و غرب زده ها در این کشور خلاص نخواهیم شد.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده است: «هیچ غیرتمند باشعوری حتی معتقد، در نقاط قوت با دشمن مقابله نمی کند، بنا به فرموده قرآن کریم هر چقدر می توانید خود را در برابر دشمن قوی کنید، امروز به این فناوری بزرگ دست پیدا کردیم که به عنوان یک قدرت بازدارنده برای ما است».
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • تجمع پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • حضور پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • حضور پرشور هواداران بایرلورکوزن در خیابان ژابی آلونسو! / فیلم
  • بررسی ارائه گزارش آخرین وضعیت انتخابات مجلس دوازدهم و ششمین دوره مجلس خبرگان در کمیسیون شوراها
  • ذوالنور: مشارکت در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود
  • ذوالنوری: مشارکت مردم در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود