Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان که در لیگ چین و در تیم شنژن بازی می‌کند، قرار است از این باشگاه چینی جدا شود. او قصد دارد فصل بعد در لیگ ایران بازی کند. اسماعیل پور با ۲ - ۳ باشگاه لیگ برتری مذاکراتی انجام داده است.

مس سونگون، گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند قزوین جزو تیم‌هایی هستند که گفته می‌شود اسماعیل پور با آن‌ها صحبت‌هایی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس سونگون جدی‌ترین گزینه اسماعیل پور است و به احتمال زیاد او فصل آینده در این تیم توپ خواهد زد.

بیشتر بخوانید

ملی پوش سابق فوتسال به سن ایچ پیوست

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال از هفتم مرداد با حضور ۱۴ تیم به صورت رفت و برگشت در شهر‌های مختلف کشور آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون اسماعیل پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: دبیرخانه شورای عالی اقدامات دستگاه‌های اجرایی مربوطه را در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا  رصد می‌ کند و همه ی دستگاه‌ها موظفند گزارش اقدامات را  برای جمع بندی به دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارسال کنند.

محمد اسماعیل مطلق، گفت: وزارت بهداشت با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور طی مدت ۲ ماه اقدامات لازم را در راستای تولید مواد غذایی از مزرعه تا سفره ر تدوین خواهند کرد و در جلسه بعدی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارائه می کند.

 

دیگر خبرها

  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها