Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور ونزوئلا، پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

خبرگزاری میزان - نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا با انتشار بیانیه ای پیروزی آیت الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران، را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است «من به ملت ایران و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بیشتر بخوانید: پیام تبریک مقام‌های منطقه‌ای به آیت الله رئیسی پیام تبریک «ولادیمیر پوتین» به آیت الله رئیسی

وی در ادامه نوشت «ما به اتحاد خود ادامه می دهیم و برای صلح و تقویت روابط همکاری و برادری تلاش خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: ونزوئلا نیکلاس مادورو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله رئیسی ونزوئلا نیکلاس مادورو آیت الله رئیسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود

 آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور شامگاه پنجشنبه در قالب برنامه های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی و همچنین زمین‌های مرتبط با اجرای طرح جوانی جمعیت را به شهروندان متقاضی و دارای شرایط واگذار کرد.

این زمین‌ها به صورت قواره‌های ۲۰۰ متری و برای ساخت خانه‌های ویلایی است و به کسانی تعلق می‌گیرد که فرزند سوم و یا بیشتر آنها در سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

همچنین خانه‌های واگذار شده در قالب طرح های نهضت ملی مسکن، مقاوم سازی خانه‌های روستایی و بازآفرینی شهری ساخته شده است.

 آیت‌الله رئیسی در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، امروز -پنجشنبه- وارد سمنان شد.

حضور در نشست شورای اداری، نشست با نخبگان، بازدید و بهره‌برداری از چند طرح مصوب و تکمیل‌شده سفر اول دولت سیزدهم به استان، از برنامه‌های رییس جمهور در شهر سمنان بود.

دیدار با مردم سمنان و شاهرود، حضور در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان در دولت سیزدهم، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، در سفر یکروزه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده است.

در دور دوم سفر آیت الله رئیسی به سمنان طرح‌هایی با درصد پیشرفت بالا و با اعتبار ۹۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال پیشنهاد شد که ۷۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در مصوبات اولیه گنجانده شد.

در دور اول سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور به سمنان در آبان ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح‌های عمرانی جذب شد که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس‌جمهور بوده است. دور اول سفر هیات دولت به سمنان ۱۴۵ مصوبه داشت که بالغ بر۳۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت. از ۱۳۷ طرح دور اول سفر ۲۶ مصوبه کامل اجرا شد، ۸۶ مصوبه در حال اجرا و ۲۵ مصوبه در دست پیگیری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور استان سمنان را ترک کرد
  • رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی در دامغان دیدار کرد
  • با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • آیت‌الله رئیسی وارد سمنان شد
  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد