Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه یادگار امام (ره) با بلوار مرزداران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «علی پیوسته» مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران بابیان آنکه روند مقاوم‌سازی پل‌های شهر تهران بر مبنای اولویت‌های خاصی برنامه‌ریزی‌شده است، افزود: سازه پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه یادگار امام (ره) با بلوار مرزداران، به لحاظ مقاومت مقابل بار‌های جانبی ناشی از زلزله به‌طور کامل بازرسی و بهسازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تقویت فونداسیون، ستون‌ها و سرستون‌ها و نیز تعویض درز‌های انبساط پل در دستور کار قرار دارد.

وی ایستگاه اتوبوس زیر پل و لوله‌های آبیاری فضای سبز را ازجمله مهم‌ترین موانع اجرایی پروژه ذکر و درعین‌حال ابراز امیدواری کرد با تأمین منابع مالی موردنیاز، کار مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع یادگار امام (ره) - مرزداران تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پل تقاطع غیر مسطح بزرگراه یادگار امام (ره) با بلوار مرزداران ۸۸ متر طول و ۱۸ متر عرض داشته و در سال ۱۳۷۷ در ۴ دهانه و به‌صورت کوله بسته و عرشه بتنی احداث‌شده است.

گفتنی است بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، ۵۰ دستگاه از پل‌های سواره روی شهر تهران باهدف حفظ کاربری معابر حیاتی و شریانی در مواقع اضطراری به‌خصوص وقوع زمین‌لرزه، در فهرست مقاوم‌سازی قرار دارند. تاکنون عملیات مقاوم‌سازی ۲۲ دستگاه از پل‌های مذکور به سرانجام رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتوبوس مهندس شهر شورای شهر بزرگراه یادگار امام بلوار مرزداران مقاوم سازی شهر تهران پل تقاطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، امیر برومند بیان کرد: از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در راستای ساخت و بهسازی مسکن در روستا‌ها و شهر‌های کوچک استان بوشهر صورت گرفته است.

وی افزود: ساخت چهار هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان آغاز شده، که در این راستا ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن و یک‌هزار و ۸۰۰ واحد دیگر به‌صورت گروه ساخت در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: همچنین ساخت ۵۰۰ واحد مسکن ویژه محرومان استان بوشهر نیز آغاز شده و در مراحل مختلف اجرایی قرار دارند.

وی از پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن روستایی در استان خبر داد و اضافه کرد: با اقدامات انجام شده، ب میزان مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان بوشهر به ۶۴ درصد رسیده است.

برومند یادآور شد: سال گذشته در طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی چهار هزار فقره وام کم‌بهره ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای ۲ بلوار شهر ایلام
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبند‌های بلوار صنایع و شهید تندگویان