Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حضور دو بازیکنان دو رگه این روزها در تیم ملی بسکتبال داغ است و مهران شاهین طبع که تیم را برای المپیک اماده می‌کند، از سه بازیکن برای حضور در اردو و مسابقات تدارکاتی دعوت کرده است که دو نفر از آنها یعنی مایک رستم پور و آرون گرامی پور در پنجره آخر انتخابی کاپ آسیا بازی کردند که عملکرد ضعیف شان به خصوص گرامی پور مورد انتقاد کارشناسان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویان جلال پور دو رگه جدید هم که در تمرینات حضور داشت، فعلا راهی به ترکیب پیدا نکرده است.

البته علاقه شاهین‌طبع به استفاده از بازیکنان دو رگه به تیم ملی ختم نمی‌شود و او در رده باشگاهی هم ید طولانی در استفاده از چنین بازیکنانی دارد که هیچ گاه کیفیت شان از بازیکنانی که در ایران پرورش یافته‌اند، نبوده است. او تقریبا همه نفرات دو رگه‌ای که تاکنون به ایران آمده‌اند را در رده باشگاهی در تیم‌های خود به خدمت گرفته و با آنها کار کرده است. از بنی کوچویی در صبامهر، یونس لاله زاده و نوید نیکتاش در پتروشیمی بندرامام و مایک رستم‌پور در شهرداری گرگان نفراتی بودند که شاگرد سرمربی فعلی تیم ملی بودند.

 

مرحوم محمود پورشرفی، مدیرفنی تیم‌های شاهین طبع سال 88 در همان اوایل حضور بنی کوچویی در صبا مهر قزوین گفته بود: «کوچویی در سطح بازیکنانی که در لیگ‌برتر هستند، بازی می‌کند و تفاوت چندانی با آنها ندارد. نمی‌توان او را فراتر از لیگ‌برتر دانست.»

بحث این نیست که بازیکنان دو رگه حق حضور در تیم ملی را ندارند، چون آنها طبق قانون ایرانی هستند و این حق را دارند که یک کشور را برای بازی انتخاب کنند و بلکه همه چیز به کیفیت آنها بستگی ارتباط دارد که در این بیش از یک دهه چیزی از خود نشان نداده‌اند و همان طور که قبلا گفته شده بیشتر نفع برده‌اند تا اینکه بخواهند نفعی به بسکتبال ایران برسانند. 

 

نکته جالب توجه در مورد این بازیکنان اینکه آنها پس از مدتی بازی در لیگ‌های ایران از صحنه محو می‌شوند و دیگر خبری از وضعیت شان وجود ندارد، طوری که انگار در بسکتبال حضور نداشته‌اند. نوید نیکتاش که یکی از بازیکنان مورد علاقه شاهین طبع بود و به گفته بسیاری از کارشناسان یکی از ضعیف ترین دو رگه‌های وارد شده به بسکتبال ایران محسوب می‌شد، پس از مدتی بازی در پتروشیمی و تیم ملی به یک باره نیست شد و گویی کل بسکتبال او تنها به حضور در ایران و شاگردی مهران شاهین طبع! ختم شده است.

به گزارش فارس، پویان جلال پور جدیدترین دو رگه ای است که این روزها مورد توجه شاهین طبع سرمربی تیم ملی قرار گرفته است. بازیکنی که در لیگ آلمان بازی می‌کند، اما سطح بالاتری نسبت به بازیکنان داخلی ندارد و احتمالا باید او را هم همانند دو رگه‌های دیگر بعد از مطرح شدن نام شان و دعوت به تیم ملی، به زودی در لیگ ایران ببینیم!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسکتبال مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال دورگه بسکتبال مایک رستم پور آرون گرامی پور بازیکنان دو رگه شاهین طبع تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!

به گزارش همشهری آنلاین سپاهان و ذوب آهن فردا (چهارشنبه) در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از داربی اصفهان و تقابل در نقش‌جهان، آن را یک دربی و یک بازی مهم برای شهر اصفهان دانست و اظهار کرد: امیدوارم بازی جذابی برای هواداران اصفهان باشد. نمی‌دانم می‌بریم یا نه ولی می‌دانم که می‌توانیم رقابت کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با کمک هواداران بهترین خودمان را ارائه دهیم.

او در خصوص سیل انتقادات به سپاهان با اینکه امتیازات نسبت به مدت مشابه در فصل قبل برابر است، افزود: شاید به خاطر بلندتر شدن موهایم است. نگران نیستم زیرا به عقیده من انتقاد در فوتبال وجود دارد. شاید برخی به دلیل چند نتیجه پشت سر هم ناراحت باشند. مدت زیادی است که در فوتبال هستم ولی بالاخره این قسمتی از تئاتر است و باید رو به جلو حرکت کنیم.

سرمربی سپاهان همچنین در واکنش به تمام‌کننده نبودن تیمش با وجود نمایش‌های خوب سپاهان، یادآور شد: این سوال متفاوتی است. همیشه می‌گویند چرا دفاع نکردیم یا چرا گل نزدیم. گاهی بازیکنان آرامشی که باید را نگرفته‌اند یا گاهی مربوط به خودخواهی بازیکن است. ببینیم فردا چه خواهد شد. قبول می‌کنم ولی فشار بیشتری گذاشتم و امیدوارم فردا نتیجه را ببینیم.

مورایس در خصوص اضافه شدن امیدیان و تکسیرا به نیمکت فنی سپاهان، توضیح داد: تکسیرا در اول فصل به امارات رفت که موقعیت خوبی برای او بود. او یک عضو مهمی در کادر فنی ما بود که دانش فنی و فوتبال ایران داشت. یک نفر دیگر نیز یک مربی ایرانی است که درخواست باشگاه از ابتدای فصل بود. یک مربی فیزیولوژیست ایرانی دیگر نیز در تیم داریم که هنوز به صورت رسمی به بازیکنان معرفی نشده است. انسان با دانشی است که به تیم آمده است.

او ادامه داد: فکر می‌کنم زمان احتیاج دارم تا به شناخت برسم و افراد مد نظرم را به کادر اضافه کنم. کسی که الان اضافه شده قبلا در چند تیم کمک مربی بوده و بازیکن سابق و کمک مربی همین باشگاه بوده است.

مورایس در پایان تصریح کرد: تمام بازیکنان همه تلاششان را می‌کنند تا از پس مشکلات بربیایند. درک می‌کنم هواداران ناراحت باشند، انتقادی نمی‌کنم و امیدوارم فردا با نتیجه خوب از پس مشکلات بربیاییم.

کد خبر 845038 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • جزییات اقدام عجیب آمریکا برای حضور وزیر امور خارجه ایران در نیویورک
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد