Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود کارشکنی ها و تصمیمات غلط و جانبدارانه کنفدراسیون فوتبال آسیا توانستیم مقتدرانه هر ۴ بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر در دویست وهشتاد سومین شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم ایران در این انتخابات، حماسه دیگری در راستای حمایتهایشان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی رقم زدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به جناب آقای رییسی تبریک می گویم و امیدوارم با تجربه، اطلاعات ، درایت و تسلطی که به مسائل اجرایی، قضائی و سیاسی کشور دارند ، بتوانند یک دوره بسیار موفق را در مسیر توسعه کشور و حل مشکلاتی که در اثر تحریم های ناعادلانه و شیوع بیماری های کرونابه جا مانده و در مسیر حل شدن قرار گرفته است، داشته باشد.

وی برگزاری انتخابات با کمترین مشکل امنیتی ، انتظامی واجرایی را ستایش کرد و اظهار داشت: در تعدادی از شعبه های اخذ رای، مردم تا ساعت ۴ بامداد حضور داشتند تا رای خود را به صندوق بیاندازند و این مشارکت واقعا افتخارآمیز است. در حالی که مردم به دلیل مشکلاتی که در اثر تحریم بوجود آمده با مسائل معیشتی دست و پنجه نرم مَی کنند و از طرفی در دوران شیوع ویروس کرونا هم قرار داریم، با این حال حضور بسیار ارزشمند و افتخار آمیزی برای ملت قهرمان ایران به ارمغان آمد.

مسعود سلطانی فر با اشاره به حضور خانواده بزرگ ورزش و جامعه دو میلیون نفری سازمان های مردم نهاد جوانان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این مشارکت را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: مجموعه ورزش وجوانان آمادگی دارد تا دولت جدید را برای هر چه بهتر حل کردن مسائل ورزش و جوانان و تسریع حرکت توسعه ورزش کشور و مسائل مرتبط با جوانان یاری رساند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران در منامه اشاره کرد و توضیح داد: با وجود کارشکنی ها و تصمیمات غلط و جانبدارانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، با تدارکات و پشتوانه قوی و تیم و کادرفنی خوب، بحرین و عراق را شکست دادیم و توانستیم مقتدرانه هر ۴ بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: صعود موفقیت آمیز تیم ملی فوتبال به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در افزایش روحیه و اعتماد به نفس مردم پیش از انتخابات سرنوشت ساز ٢٨ خردادماه بسیار مهم و مثمر ثمر بود.

وی در ادامه سخنانش ضمن تبریک به جامعه ورزش، مسوولان فدراسیون فوتبال، کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ، بازیکنان و کادر فنی به خاطر ۴ پیروزی پیاپی ملی پوشان فوتبال گفت: امیدوارم تیم ملی بتواند در مرحله بعدی بازی های مقدماتی که از شهریور ماه آغاز می شود نیز با همین اقتدار موفق باشد.

مسعود سلطانی فر در ادامه با مطلوب خواندن وضعیت تیم ملی فوتبال توضیحاتی را درخصوص مرحله بعدی بازی های مقدماتی جام جهانی ارائه و بیان کرد: برای صعود به مرحله بعد باید از سد دو تیم بزرگ آسیا بگذریم.

وی با تاکید براینکه برای رویارویایی با تیم های قدر تمند مرحله بعد بایستی تیم ملی فوتبال از آمادگی کامل برخوردار باشد، گفت: در مرحله قبلی فوتبالیستهای کشورمان با شکست تیم عراق پس از ۱۱ سال و شکست بحرین در خاک خودش برای اولین بار یک رکورد تاریخی بر جای گذاشتندکه ان شاءالله این تیم با کسب موفقیت در مراحل مختلف بتواند به نتایج خوبی دست پیدا کند.

وزیر ورزش در بخش دیگری ازسخنانش به اهمیت بازی های المپیک و پارالمپیک و حضور موفق ورزشکاران کشورمان در این رویداد اشاره کرد و افزود: تا بازی های المپیک توکیو ۳۳ روز باقی مانده است و ما تا جایی که امکان پذیر یوده برای حمایت از ملی پوشان مان دراین رویداد اعتبارات را زودتر پرداخت و تا چند روز آینده تخصیص های دیگرمان را هم اخذ خواهیم کرد تا تدارکات لازم برای تیم های مختلف ورزشی و فدراسیونها را فراهم آوریم.

مسعود سلطانی فرخطاب به معاونان حاضر در جلسه تاکید کرد: اگرچه آغاز بازی های المپیک وپارالمپیک با جابه جایی دولت مصادف است، اما وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش و پشتیبانی خود را از کاروان اعزامی خواهد داشت تا ملی پوشان کشورمان که در این رقابتها حضور دارند،بتواند بهترین نتیجه را کسب کنند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر تیم ملی فوتبال ورزش و جوانان وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی‌تدبیری‌های اخیر در برگزاری بازی استقلال ملاثانی و فجر سپاسی گفت: عدم توجه به استعدادهای خوزستانی سبب سقوط جایگاه فوتبال ایران می شود. - اخبار استانها -

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با بیان اینکه خوزستان مهد فوتبال ایران است، گفت: خوزستان دارای استعدادهای درخشان و ظرفیت های بالقوه و بالفعل در ورزش فوتبال بوده که همواره موجب عزت و اعتلای نام ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی شده است.

وی افزود: سقوط جایگاه فوتبال ایران در رنگینک های فیفا زمانی رقم خورد که استعدادهای خوزستانی به حاشیه رانده شد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لغو بازی استقلاب ملاثانی با فجر سپاسی گفت: متاسفانه روز دوم اردیبهشت 1403 را باید روز شوم و سیاه فوتبال خوزستان نامید. در این روز که تنها تیم مردمی و متعلق به منطقه محروم یعنی استقلال‌ آبی پوش ملاثانی برای رویارویی با تیم فجرسپاسی در اهواز و در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور آماده شده بود و در آستانه بازی سرنوشت ساز برابر سپاهان برای برد و کسب سه امتیاز خود را مهیا کرده ناگهان شاهد بسته شدن ورزشگاه دولتی الغدیر به روی این تیم مردمی، میهمان، داوران و ناظران و صدها تماشاگر متعصب خوزستانی بودیم که در تاریخ فوتبال کشور بی سابقه است.

کعب عمیر ادامه داد: این اقدام علاوه بر لغو بازی موجب نارضایتی مردم شریف و متعصب خوزستان و هوادران تیم ریشه دار استقلال آبی پوش ملاثانی شد.

وی تصریح کرد: این اتفاق در حالی رخ داد که به دلیل عدم تکمیل روشنایی ورزشگاه تختی اهواز، از دو هفته قبل نیز باشگاه آبی پوشان و سازمان لیگ در مکاتبه و مذاکره با باشگاه استقلال خوزستان، گروه ملی، هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان بر معرفی ورزشگاه الغدیر به عنوان محل برگزاری 4 بازی خانگی استقلال ملاثانی تاکید و اصرار کرده بودند.

نماینده مردم شوش در مجلس افزود: اما ناگهان در حالی که 2 ساعت تا آغاز بازی باقی مانده بود، درب ورزشگاه الغدیر به روی میزبان، میهمان و تماشگران بسته می شود و حتی پیگیری و دخالت شخص استاندار خوزستان و معاونین سیاسی و عمرانی وی نیز نتوانست حریف ممانعت مدیریت گروه ملی و باشگاه استقلال خوزستان شود.

کعب عمیر گفت: بازتاب خبر بسته شدن الغدیر با توجه به همشهری بودن مدیریت شرکت فوق الاشاره و همچنین باشگاه استقلال خوزستان با تیم میهمان، شائبه های ناخوشایندی را در فضای استان دامن زده و در جریان این موضوع علاوه بر متضرر شدن استقلال ملاثانی، عملا سه امتیاز طلایی به فجر سپاسی بخشیده شد تا فاصله خود را با دیگر رقیب خوزستانی یعنی نفت مسجدسلیمان بیشتر و از صعود آن به لیگ برتر ممانعت شود. 

وی تصریح کرد: ورزشگاه الغدیر در مالکیت اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان بوده و استادیوم اختصاصی باشگاه استقلال خوزستان نیست و همچنین قرارداد اجاره آن برای بازی‌های لیگ برتر نیز در حال پایان است. 

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به وزیر محترم اقتصاد و دارایی در خصوص عملکرد نامطلوب و شائبه برانگیز مدیریت شرکت گروه ملی در خصوص بی توجهی به امنیت، آرامش و مصالح استان و ضربه به تنها تیم مردمی خوزستان در لیگ های برتر و آزادگان تذکر داده و خواهان برخورد با مدیران مقصر و ناکارآمد هستیم.

کعب عمیر ادامه داد: همچنین به وزیر ورزش و جوانان در خصوص تعلل و بی توجهی به موضوع بهسازی و اصلاح سیستم روشنایی و نوسازی تاسیسات ورزشگاه تختی علی رغم گذشت 8 ماه از تخصیص استادیوم تختی به بازی های استقلال ملاثانی و نیز مکاتبات سازمان لیگ، تذکر جدی داده و خواهان تعیین تکلیف ورزشگاه الغدیر و برخورد با عوامل مسبب مشکلات اخیر برای ورزش استان در هر جایگاه و موقعیت از جمله ورزش و جوانان و هیأت فوتبال خوزستان هستیم.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال