Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@07:04:23 GMT

۵۱۰ سری جهیزیه در استان اردبیل تهیه و توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۲۱۱۱

۵۱۰ سری جهیزیه در استان اردبیل تهیه و توزیع شد

حسین دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به میمنت دهه کرامت و در آستانه میلاد امام هشتم ۴۰۰ سری جهیزیه در بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

وی تصریح کرد: ارزش هر سری جهیزیه اهدا شده توسط کمیته امداد و خیرین ۱۵ میلیون تومان و شامل پنج قلم کالای اساسی و مورد نیاز جامعه هدف بهزیستی بوده که در بین زوجین توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: نوعروسانی که پیش از این از برنامه‌های آموزش مهارت زندگی و کلاس‌های مشاوره استفاده کرده بودند از این جهیزیه بهره‌مند شدند که خیرین کمک‌کار ما در تهیه این جهیزیه و لوازم خانگی ایرانی بودند.

دشتی افزود: در ماه گذشته نیز به همت خیرین و کمیته امداد ۱۱۰ سری جهیزیه در بین خانواده‌های نیازمند کمیته امداد و نوعروسان توزیع شد که این کار در سه ماهه دوم سال ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در مجموع در فصل بهار ۵۱۰ سری جهیزیه به ارزش هفت میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در بین نوعروسان که زندگی مشترک خود را آغاز کرده بودند، تهیه و توزیع شده تا آنها بتوانند بدون دغدغه زندگی آرامی را شروع کنند.

دشتی اضافه کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند تا در تهیه این اقلام مورد نیاز که اغلب کالاهای ایرانی هستند، از ظرفیت خیرین و فروشگاه‌های معتبر با قیمت مناسب اقدام کرده و زمینه مشارکت فراگیر تشکل‌های مردمی را نیز به وجود آورد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: در آستانه میلاد امام رضا (ع) این زوج‌های جوان زندگی خود را بنا کردند و امیدواریم با آرامش و سلامت در کنار هم بتوانند زندگی خوشبختی را سپری کنند.

کد خبر 5239600

منبع: مهر

کلیدواژه: جهیزیه عروس اردبیل حسین دشتی خیران انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها کرمانشاه ویروس کرونا شورای شهر انتخابات رای گیری گرگان سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری ایلام بوشهر کمیته امداد سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع داروی "وارفارین" در داروخانه‌های استان مرکزی

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۱۵ هزار داروی وارفارین از ابتدای سال جاری در داروخانه‌های استان توزیع شد.

به گفته دکتر علی یادگاری از ابتدای سال بیش از ۱۵ هزار عدد داروی وارفارین در داروخانه‌های استان توزیع شد. این در حالی است که مصرف ماهانه وارفارین در استان ۱۰ هزار عدد است و با وجود توزیع چند برابری هنوز تا اشباع بازار فاصله داریم.

دکتر یادگاری افزود: با توجه به اینکه هیچگونه کمبودی در تهیه این دارو وجود ندارد و شرایط توزیع دارو در سطح استان مطلوب است، بیماران داروی وارفارین را به اندازه مصرف یک هفته تهیه کنند.

وارفارین از گروه دارو‌های ضد انعقاد خون است که موجب می‌شود خون راحت‌تر در رگ‌ها جریان پیدا کند.

سرپرست معاونت غذا و دارو نیز گفت: ظرفیت انبار داروخانه‌های استان برای سه تا چهار ماه آینده از شیرخشک مورد نیاز تکمیل است و امکان تهیه این قلم در داروخانه‌های استان به راحتی وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • توزیع داروی "وارفارین" در داروخانه‌های استان مرکزی
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • توزیع ۵۲ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند درمیان
  • اردبیلی‌ها ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فطریه پرداخت کردند
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • اعطای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با سرانه ۷ میلیون تومانی
  • اعطای بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان در سال ۱۴۰۲
  • اعطای ۱۰۰ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی به مددجویان در سال ۱۴۰۲