Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان البرز گفت: شکایات مستند و مستدل کاندیداهای شورای شهر و روستا در استان البرز پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی حدادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام نتایج شورای شهر و روستا در استان البرز اظهار داشت: با قاطعیت برمبنای قانون و مستندات ارائه شده به شکایت کاندیداها در مورد تخلفات احتمالی در انتخابات شوراها رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت 86 درصدی مردم شهرستان دماوند در انتخابات/ اعضای شورای شهرهای دماوند مشخص شدند13 منتخب قطعی شورای شهر کرج مشخص شدند +اسامی و تعداد آراءنتایج قطعی انتخابات شورای شهر کرمان اعلام شد + اسامی و تعداد آرا

وی افزود: معترضان نسبت به نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان البرز می‌توانند در دو روز بعد از اعلام نتایج قطعی شکایت و اعتراض خود را به صورت مکتوب و مستند به هیئت اجرایی در فرمانداری شهرستان ارائه  کنند.

رئیس هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان البرز  با بیان اینکه به داوطلبان عزیز شوراها و شهروندان شریف این اطمینان را می‌دهیم برای مبارزه با هر گونه پول پاشی و یا خرید و فروش رای با استناد به مدارک متقن رسیدگی می‌شود، بیان کرد: در برخورد با تخلفات هیچ گونه تعارفی نداریم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد شهر و روستا در استان البرز انتخابات شوراها شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کارهای استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

دستگیری کلاهبردار 10 میلیاری با 18 شاکی در ورامین + فیلم

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق 4 راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرزها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از 99 درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

انتهای پیام/

 

  

دیگر خبرها

  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود