Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@09:37:53 GMT

محکومیت حیوان آزار به یکسال نگهداری از حیوان مصدوم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۲۳۷۴

محکومیت حیوان آزار به یکسال نگهداری از حیوان مصدوم

سیدهادی معین السادات در گفت وگو با خبرنگار فارس دراراک اظهار کرد: پس از اعلام شکایت حفاظت محیط زیست شهرستان علیه شخصی که در یکی از روستاهای شهرستان اقدام به  آزار یک ماده سگ و توله هایش کرده و کلیپ آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی علیه وی  در دست اقدام قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی جلسات رسیدگی و تحقیقات کامل توسط محاکم قضایی شهرستان نهایتا متهم با قرارتعویق مراقبتی مکلف شد که تحت نظارت محیط زیست شهرستان و واحد اجرای احکام کیفری مربوطه، به مدت یکسال با هزینه شخصی نسبت به نگهداری از سگ و توله هایش و پرداخت هزینه درمانی حیوان اقدام کند.  

رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان مرکزی با اشاره باینکه محیط زیست با هرگونه خشونت علیه حیوانات و حیوان آزاری که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی باشد برخورد خواهد کرد ابراز داشت: همواره جدیت خوبی از سوی قضات این استان در پیگیری پرونده‌های قضایی در حوزه محیط زیست وجود داشته و حمایت‌های مسئولان قضایی استان مرکزی در این راستا جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست فضای مجازی سگ استان مرکزی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از پایش و خوداظهاری سه هزار و ۱۷۰ واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی استان در سال گذشته، خبر داد.

یوسف یوسفی ۸ فروردین در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۷۰۸ فقره اخطاریه رفع آلودگی زیست‌محیطی در این مدت صادر شده افزود: رعایت نکردن قوانین و مقررات محیط‌زیست توسط تعدادی از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی و تداوم آلودگی، باعث شد، این واحدها به مقام‌های قضایی معرفی شوند.

وی هدف اصلی از پایش‌ واحدهای صنعتی و تولیدی را برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده عنوان و اظهار کرد: این پایش ها در ایام نوروز تشدید می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه انتظار می رود، در راستای افزایش سلامت عمومی، همه واحدهای صنعتی و تولیدی استان ضوابط زیست‌محیطی را رعایت کنند، گفت: پیشگیری و جلوگیری از هرگونه آلودگی محیط زیست جزو وظایف سازمان حفاظت محیط زیست است و لازمه تداوم فعالیت‌های واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی، رعایت ضوابط زیست محیطی است که در واقع یکی از شروط اصلی محسوب می شود که باید مورد توجه ویژه این واحدها قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور ۳۱ حکم جایگزین حبس در آذربایجان غربی در حمایت از محیط زیست
  • صدور ۳۱ حکم سبز در سال ۱۴۰۲ در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • ۳۱ حکم سبز در آذربایجان‌غربی صادر شد
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • زنگ خطر برای اکوسیستم زاگرس مرکزی به صدا درآمد
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • دستگیری شکارچیان غیربومی با کشف ۸ لاشه گوشت شکار در بشرویه