Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:50:28 GMT

یوونتوس اولین پیشنهاد را به لوکاتلی داد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۲۵۱۰

یوونتوس اولین پیشنهاد را به لوکاتلی داد

باشگاه یوونتوس رسماً برای جذب هافبک ساسولو دست به کار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس که مدتی است وضعیت مانوئل لوکاتلی را زیرنظر دارد، رسماً برای به خدمت گرفتن هافبک ایتالیایی ساسولو دست به کار شد. بر اساس گزارش سایت «گل» باشگاه یوونتوس پیشنهادی 30 میلیون یورویی به علاوه واگذاری رادو دراگوشین مدافع رومانیایی خود به ساسولو را بابت به خدمت گرفتن لوکاتلی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مشخص نیست ساسولو با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد یا خیر چون ارزش لوکاتلی روز به روز در حال افزایش است، بازیکنی که در یورو 2020 هم عملکرد درخشانی داشته و در برتری 3 بر صفر تیم ملی ایتالیا مقابل سوئیس دو گل به ثمر رساند. طبق این گزارش یوونتوس قصد دارد پیش از اینکه قیمت این هافبک ایتالیایی بیشتر شود، او را به جمع شاگردان ماسیمیلیانو آلگری اضافه کند.

یوونتوس در پنجره زمستانی اخیر به خواسته آندره‌آ پیرلو (سرمربی وقت تیم) به دنبال به خدمت گرفتن لوکاتلی 22 ساله بود، اما ساسولو تمایلی به فروش هافبک ملی‌پوش خود در ماه ژانویه نشان نداد. گفته می‌شود دو باشگاه رئال مادرید و منچسترسیتی هم وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارند. 

یورو 2020| لوکاتلی حرکت رونالدو را تکرار کرد + عکس

لوکاتلی که محصول آکادمی باشگاه میلان است، در سال 2018 بود که در ازای 14 میلیون یورو از میلان جدا و به ساسولو پیوست. او که تا سال 2023 تحت قرارداد باشگاه ساسولوست، ارزش تقریبی‌اش حالا در بازار نقل‌وانتقالات 35 میلیون یوروست.

این هافبک 22 ساله که 12 بازی ملی و سه گل‌زده با پیراهن ایتالیا در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش به ثبت رسیده، فصل اخیر در 34 بازی برای ساسولو به میدان رفت و آمار چهار گل زده و سه پاس گل را از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساسولو یوونتوس ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد ساسولو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت

پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان

طرفداری | مهدی مهدی پور امروز پایش را جراحی کرد.

مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال، امروز با حضور در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. هافبک دفاعی آبی‌پوشان که در جریان یکی از بازی‌های لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، با نظر کادر پزشکی و موافقت خود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی مهدی‌پور با موفقیت انجام شد با این حال، این هافبک محبوب تا پایان فصل جاری قادر به همراهی استقلال نخواهد بود و آبی‌پوشان باید در ادامه فصل بدون او به میدان بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ارز روسیه پیشتاز شد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت