Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:12:40 GMT

خراسان جنوبی؛ رکورددار اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۲۵۱۹

خراسان جنوبی؛ رکورددار اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با اجرای بیش از ۱۳۳ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز، بالاترین میزان شبکه تغذیه و توزیع گاز در فروردین ماه به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شد.

سید محمود هاشمی، امروز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: براساس گزارش دریافتی از شرکت ملی گاز ایران، شرکت گاز خراسان جنوبی با اجرای بیش از ۱۳۳ کیلومتر شبکه گازرسانی، بالاترین میزان اجرای شبکه تغذیه و توزیع را بین شرکت‌های گاز استانی در سال جاری کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: شرکت گاز خراسان جنوبی برای دومین سال متوالی بالاترین تعهد گازرسانی روستایی برای گازرسانی به ۲۱۲ روستا را در میان شرکت‌های گاز استانی به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در ادامه نهضت عظیم گازرسانی، امیدواریم با عبور از برنامه تعیین شده و تعهد ابلاغ شده توسط شرکت ملی گاز ایران، امسال ۲۵۰ روستای استان از گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: بسیار خرسندیم که با تلاش و همت کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی و علیرغم شرایط خاص اقتصادی و وجود کرونا، سال گذشته نیز توانستیم فراتر از وعده خود عمل کنیم و ۶۳۴ روستای استان را از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند سازیم.

هاشمی گفت: با همت جهادی مجموعه و یاری خداوند در سال گذشته رکورد بی‌سابقه گازرسانی به ۶۳۴ روستا طی یک سال در کارنامه افتخارات شرکت گاز استان خراسان جنوبی ثبت شد که این حجم عظیم گازرسانی در بیش از نیم قرن فعالیت شرکت ملی گاز ایران، یک رکورد بی‌نظیر محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: سال ۱۳۹۹ نیز شرکت گاز خراسان جنوبی بالاترین میزان شبکه را بین شرکت‌های گاز استانی اجرا کرد به گونه‌ای که ۲ هزار و ۴۷۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در استان اجرا شد و از این مقدار ۲ هزار و ۳۷۷ کیلومتر مربوط به مناطق روستایی و ۹۴ کیلومتر مربوط به مناطق شهری بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: تا پایان امسال و با اتمام پروژه‌های گازرسانی تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی استان خراسان جنوبی از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گاز شرکت گاز خراسان جنوبی شبکه تغذیه و توزیع گاز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب،محمد رئیسی ‌در بازدید از مناطق سیل زده اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود 2 ساعته انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از 950 میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از 400 میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: 466 اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و 22 دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با خدمات شبانه‌روزی کارکنان این شرکت از مجموع 445 روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

وی با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های کارکنان عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه های برق بود، افزود: به دنبال وقوع این شرایط جوی، 282 تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و ساخت مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

رئیسی ادامه داد: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه 121 یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد