Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الجزیره» عربستان خبر داد پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس ایران در دادگاه حکمیت ورزش باز است.

قرار است جلسه آخر برای رسیدگی به این پرونده در تاریخ ۲۳ آگوست( ۱۰ شهریور) برگزار شود. انتظار می رود که در صورت تایید اعتراض النصر جریمه نقدی برای باشگاه ایرانی درنظر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته استیناف شکایت سعودی ها را رد کرده بودند ولی النصر دست بردار پرسپولیس نیست و به همین خاطر به دادگاه CAS  شکایت خود را ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس النصر لیگ قهرمانان آسیا دادگاه حکمیت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاعیه رونالدو از کُتک کاری در عربستان روی میز دادگاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «رفتار خشونت آمیزی انجام ندادم!»، این دفاعیه کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی النصر بعد از اخراج در بازی با الهلال به خاطر درگیری با البلیهی است.رونالدو با دستمزد سالیانه 200 میلیون یورو گران ترین فوتبالیست تاریخ به شمار می آید. دستمزد اسطوره پرتغالی بیش از ارزش کل لیگ ایران (121 میلیون یورو) است.

به نقل از فارس هفته گذشته دربی ریاض میان النصر و الهلال برگزار شد که با نتیجه 2 بر یک به نفع الهلال به پایان رسید.مهمترین اتفاق در این بازی درگیری شدید رونالدو با البلیهی، مدافع حاشیه ساز الهلال بود که در نهایت به اخراج ابرستاره پرتغالی ختم شد.رونالدو در این صفحه با آرنجش ضربه محکمی به سینه بازیکن الهلال زد و داور این حرکت رونالدو را رفتار خشونت آمیز تشخیص داد او را جریمه کرد.در زیر می توانید این برخورد را تماشا کنید.

رونالدو در دفاعیه خود از سوی باشگاه النصر به کمیته انضباطی گفت: رفتار من خشونت آمیز نبود و مستحق دریافت کارت قرمز نبودم.باشگاه النصر گزارش می دهد که رونالدو در این صحنه به دنبال ازسرگیری سریع بازی بدون وقت کشی بود که البلیهی مانع از این کار شد و طوری جلوه داده که اسطوره پرتغالی رفتار خشونت آمیز مرتکب شده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895391

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد
  • ایسنا تبرئه و سازندگی مجرم شد
  • بررسی پرونده «ایسنا» و «سازندگی» در دادگاه مطبوعات
  • بررسی پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی در دادگاه مطبوعات
  • شوک به سعودی‌ها؛ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • دفاعیه رونالدو از کُتک کاری در عربستان روی میز دادگاه
  • شوک به سعودی‌ها؛‌ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • النصر عربستان سرمربی جدیدش را انتخاب کرد