Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان بزرگترین رویداد شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دیجیتال همزمان با عید فطر شروع شده و فرایند ثبت و دریافت آثار تا ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت.

مراسم اختتامیه این جشنواره نیز همزمان با ایام عید غدیر در هفته اول مرداد ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال، امسال دومین دوره‌ای است که جشنواره با رویکرد محتوایی برگزار می‌شود و ۸ موضوع «انقلاب اسلامی و مقاومت (با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی)»، «خانواده و سبک زندگی»، «اقوام، فرهنگ محلی و گردشگری»، «مسجد و مناسک دینی»، «امید، تفریح و نشاط اجتماعی»، «سواد رسانه‌ای و زیست مجازی»، «حکمرانی و مدیریت فرهنگی» و «خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی» محور‌های اصلی جشنواره هستند. علاوه بر این موضوعات و با توجه به شرایط و تحولات یکسال گذشته، موضوع «روایت کرونا در فضای مجازی» به عنوان موضوع ویژه جشنواره انتخاب شده است.

اصغر امیرنیا افزود: تمامی فرآیند‌های جشنواره دوازدهم اعم از ثبت‌نام، دریافت آثار، داوری و انتخاب برگزیدگان به صورت مجازی و بر بستر سامانه پلتزار (شبکه تعاملی و توانمندسازی فعالان کسب و کار‌های دیجیتال) انجام خواهد شد و صاحبان بستر‌های تولید و نشر، نرم‌افزار‌های تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و محتوا‌های دیجیتال می‌توانند با مراجعه به سامانه www.platzaar.ir در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره ملی رسانه های دیجیتال فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی

مدیر شعر و ادبیات بنیاد امام رضا(ع) از ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه شعر رضوی در سال جاری خبر داد. 

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)،  سیدحسین سیدی اظهار کرد: با برگزاری جشنواره‌های رضوی درصدد هستیم در راستای ترویج سیره رضوی گام کوچکی برداریم. 

او با بیان اینکه در قالب شعر، چهار جشنواره شعر عربی، جشنواره شعر ترکی، جشنواره شعر فارسی و جشنواره شعر کودک و نوجوان را در در برنامه داریم، گفت: درصدد ارتقای سطح این جشنواره‌ها از نظر کمی و کیفی هستیم.

مدیر شعر و ادبیات بنیاد امام رضا (ع) به استقبال شایان توجه شاعران از این بخش جشنواره اشاره کرد و رغبت حضور شاعران نامی و حتی نوپا را برای تولید اثر در حوزه رضوی چشمگیر قلمداد کرد.

به گفته سیدی، طی دو سال گذشته، تعداد آثار رسیده به این جشنواره از ۴۰۰ اثر به ۱۰۱۰ اثر در سال گذشته رسیده و امسال نیز بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.

او بر اهمیت توجه به امر کیفیت‌بخشی به محتوای آثار رضوی نیز صحه گذاشت و به اهمیت در تراز ملی بودن  اشعار در این زمینه اشاره کرد.

او با بیان اینکه نباید درگیر کمیت و تعداد صرف آثار شد بیان کرد: در راستای توجه نکردن به موضوع کمیت آثار، برای جشنواره شعر فارسی شعار ملی تعریف کردیم تا همگی شعرها در تراز ملی و استانی باشند.

به گفته سیدی، در این صورت است که شاهد مجموعه شعر ناب در حوزه شعر فارسی رضوی خواهیم بود.

مدیر شعر و ادبیات بنیاد امام رضا(ع) با بیان اینکه امسال شعر رضوی در ابعاد بین‌المللی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این راستا محافل شعرخوانی در شهر کوفه عراق، در شهر استانبول ترکیه و همچنین در افغانستان برگزار خواهد شد.

به گفته سیدی، علاوه بر محافل شعری خارج از کشور در خلال جشنواره شعر رضوی، جشنواره شعر کودک رضوی هم در داخل کشور برگزار خواهد شد.

او همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و شب شعر در قم، شیراز و خراسان رضوی خبر داد و هدف از برگزاری این برنامه‌ها را توجه به عمق و معرفت‌شناسی امام رضا(ع) در اشعار قلمداد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • صعود ۳۰ درصدی سهام رسانه‌های اجتماعی ترامپ
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند