Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – محمد مایلی کهن در خصوص اینکه بعد از بازگشت تیم ملی، رئیس فدراسیون فوتبال صحبت های مبهمی در خصوص بحث ادامه همکاری با اسکوچیچ مطرح کرد گفت: چرا باید بعد از موفقیت تیم ملی چنین سوالی پرسیده شود و آیا این حرکت حساب شده نیست؟ حتی به فرض اینکه قرارداد سرمربی تیم ملی به اتمام رسیده باشد ولی چرا باید چنین سوالی پرسیده شود که اسکوچیچ می‌ماند یا می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است کمی بیشتر به این موضوع فکر کنید و این بحث که مطرح شده است از دو منظر خارج نیست. منظر اول این است که می خواهند دستمزد اسکوچیچ را بالا ببرند و مساله بعدی این است که باز دنبال یک مربی دیگر هستند تا اتفاقات دیگری بیفتد. ما بعد از سال‌ها عراق و بحرین را شکست دادیم و پرسیدن این سوالات واقعا چه معنایی می‌دهد.

مایلی کهن حرف‌هایش را اینطور ادامه داد: همیشه شفاف صحبت می‌کنم. اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان بود که گفت به دلیل بیماری می‌خواهد به کشورش برگردد ولی به یکباره سر از تیم ملی ایران درآورد و این در حالی است که در قواره نشستن روی نیمکت تیم ملی نبود. ما در بحرین ۴ برد به دست آوردیم و قبل از اینکه به این بازی‌ها اعزام شویم با ترس و لرز در مورد موفقیت تیم ملی صحبت می‌کردیم. آیا واقعا باورمان می شد که به راحتی ۴ برد به دست بیاوریم، سه گل در زمین بحرین به این تیم بزنیم و در نهایت صعود کنیم؟

مایلی کهن خاطرنشان‌کرد: بعد از نتایج خوب تیم ملی چه دلیلی دارد که چنین سوالاتی بپرسیم و فکر می کنم شیطنت خاصی وجود دارد. اسکوچیچ در این بازی ها موفق بود هرچند که من انتقادهایی نیز دارم ولی این انتقادها مخرب نیست. به هر حال من نظرم را می گویم و اگر سرمربی تیم ملی دلش خواست از آنها استفاده می‌کند. این بحث هم مطرح شد که نقش وحید هاشمیان و کریم باقری پررنگ بود، من باید به این موضوع هم اشاره کنم که در نهایت این سرمربی تیم ملی است که تصمیم نهایی را می گیرد و این هنر سرمربی است که از همکارانش چگونه استفاده کند. نتایج تیم ملی در این بازی ها خوب نبود بلکه درخشان بود.

بیشتر بخوانید: استراماچونی و گل‌محمدی؛ گزینه‌های جانشینی اسکوچیچ/ پشت پرده حرف‌های جنجالی عزیزی خادم

سرمربی پیشین تیم ملی با بیان اینکه همه در موفقیت این تیم سهیم هستند تصریح کرد:‌ ما فقط نباید از نقش بازیکنان صحبت کنیم و تمامی این مجموعه در موفقیت تیم ملی نقش دارند که می توانند به فدراسیون فوتبال، بازیکنان، مربیان و دیگر عوامل این مجموعه اشاره کرد. در حال حاضر زمان بازدهی بازیکنان تیم ملی است و فوتبالیست هایی مثل طارمی، آزمون و خیلی های دیگر در اوج پختگی هستند. دیگر لازم نیست برای آنها مراقب بگذاریم چون این بازیکنان برای حفظ خودشان هر کاری را انجام می دهند.

مایلی کهن افزود: زمانی که سرمربی تیم ملی بودم آن بچه‌ها زورکی تا شاه عبدالعظیم رفته بودند ولی در حال حاضر تمامی نفرات تیم ملی در اروپا بازی می کنند. در آن زمان موفقیت تیم ملی باعث شد تا پای خیلی از آن بازیکنان به فوتبال اروپا باز شود ولی الان شرایط خیلی فرق دارد و شما می‌بینید که ترکیب ثابت تیم ملی از بازیکنانی شکل می‌گیرد که در اروپا بازی می کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی دراگان اسکوچیچ محمد مایلی کهن موفقیت تیم ملی سرمربی تیم ملی مایلی کهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در شرایطی تیمش را در تعطیلات نوروزی آماده می‌کند که نخستین بازی سال را تیم تحت هدایت او مقابل هوادار تهران انجام خواهد داد، اما پس از آن رقابت‌های حساس دیگری مقابل مدعیان لیگ برتر و جام حذفی برگزار می‌کند.

با وجود اینکه شاگردان مجتبی حسینی در یک ماه آینده باید در لیگ برتر و جام حذفی مقابل تراکتور، استقلال، ذوب‌آهن، پرسپولیس و ... قرار بگیرند، اما تمام فکر و برنامه این سرمربی روی موفقیت تیمش در نخستین بازی سال 1403 برابر هوادار تهران است تا بتوانند شروع موفقیت‌آمیزی داشته باشند.

آلومینیوم اراک روزهای بیستم و بیست و چهارم فروردین ماه مقابل تراکتور و استقلال تهران قرار می‌گیرد و پس از آن هم جدال‌های حساس دیگری برابر ذوب‌آهن و پرسپولیس خواهد داشت، اما مجتبی حسینی در حال حاضر به هیچکدام از این 4 مسابقه فکر نمی‌کند و برنامه تاکتیکی تیمش را روی دیدار با هوادار گذاشته است.

مجتبی حسینی که تیمش در این فصل موفق ظاهر شده و با یک بازی کمتر در رده هفتم جدول قرار گرفته، امیدوار است در مسابقه معوقه لیگ برتر مقابل هوادار تهران هم که یک هفته دیگر برگزار می‌شود، به برتری برسند و روحیه بالایی برای ادامه بازی‌ها بگیرند.

دیگر خبرها

  • بلندپروازی پدیده مربیگری لیگ برتر در تیمی با انتظارات بالا
  • درخشان: فوتبال ایران با مدیریت بیگانه است
  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • ربات ۲پای چینی با موفقیت آزمایش شد
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • سال اولین ها
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا