Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@18:38:06 GMT

پیام تبریک زنگنه به آیت‌الله رئیسی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۲۸۱۳

پیام تبریک زنگنه به آیت‌الله رئیسی

وزیر نفت در پیامی موفقیت آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس‎‌جمهوری منتخب در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشور را تبریک گفت.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «بیژن نامدار زنگنه» در این پیام آورده است: حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور منتخب مردم ایران، ​با سلام و احترام، بدین‌وسیله موفقیت جناب‌عالی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای جناب‌عالی در ایفای این مسوولیت سنگین، موفقیت و برای ملت شریف و ایران عزیز سربلندی مسالت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است  سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روز جمعه ۲۸ خرداد در ایران برگزار شد. بر اساس نتایج نهایی انتخابات، از کل واجدین شرایط ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر، ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و چهار نفر در انتخابات مشارکت داشتند که این مشارکت ۴۸.۸ درصد است.

سید ابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام نخست، محسن رضایی میرقائد با سه میلیون ۴۱۲ هزار و ۷۱۲ رای و عبدالناصر همتی با ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۰۱ نفر در رتبه بعدی قرار گرفتند.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی با ۹۹۹ هزار و ۷۱۸ نفر در رتبه چهارم قرار گرفت و بقیه آرا به عنوان آرا باطله ماخوذه سه میلیون ۷۲۶ هزار و ۸۷۰ رای است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات 1400 مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان

به گزارش قدس آنلاین آیت الله رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی امروز دوشنبه با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام آباد دیدار و گفت وگو کرد.

پیشتر هم دیدارهایی میان رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان، رئیس مجلس ملی و همچنین اعضای هیأت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

همچنین در این سفر ۸ سند همکاری هم بین وزرای دولت های ایران و پاکستان در موضوعات تجاری، اقتصادی، امنیتی، حمل و نقل، قضایی، فرهنگی و ... به امضا رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از پاکستان پیام‌آور صلح و دوستی برای ۲ کشور است
  • آیت الله رییسی بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا می‌شود
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران