Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «عبدالرحیم شیخی بلاده» رئیس جنبش «توحید و اصلاح» وابسته به حزب حاکم در مغرب از سیاست های خصمانه رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، وی در سخنانی که در یک جشنواره ملی درباره قدس ایراد شد، بر لزوم عقب نشینی دولت مغرب از توافق عادی سازی با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرحیم شیخی بلاده همچنین تأکید کرد که نهادها و مؤسسات رسمی مغرب باید از توافق سازش امضا شده با رژیم صهیونیستی خارج شوند. این مقام مغربی گفت: ما از فلسطین در برابر عادی سازی روابط طرف های مختلف با تل آویو، دفاع می کنیم.

وی افزود: درحال حاضر ما خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از مغرب هستیم. این مطالبه ای است که دولت باید به آن عمل کند.

گفتنی است، پیشتر دولت مغرب با درخواست ایالات متحده آمریکا به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی پرداخت. علیرغم برگزاری تظاهرات در مغرب طی ماه های اخیر، دولت این کشور از اقدام خود عقب نشینی نکرده است.

کد خبر 5239851 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: مغرب رژیم صهیونیستی تل آویو ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی جو بایدن روسیه عراق ولادیمیر پوتین ایران برجام انتخابات 1400 عربستان سعودی افغانستان ترکیه مذاکرات وین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو جنبش حزب الله در جنوب لبنان

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بیروت؛ یک دستگاه خودرو در شرق شهر صور در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که به شهادت اسماعیل یوسف باز مشهور به ابوجعفر منجر شد.
رژیم صهیونیستی مدعی شد در این حمله هوایی یک مسئول بلندپایه حزب الله مورد هدف قرار گرفته است.
شاهدان عینی در منطقه عین بعال که این خودرو در مسیر جاده آن مورد هدف قرار گرفت از نجات دو سرنشین دیگر این خودرو خبر می دهند.
این حمله تروریستی در حالی صورت می گیرد که ارتش رژیم صهیونیستی رسانه های ارتباط جمعی این رژیم را از انتشار هرگونه خبر درباره آنچه که یک رویداد دشوار در منطقه مرزی شمال فلسطین اشغالی با لبنان دانسته منع کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهادت یک عضو جنبش حزب الله در جنوب لبنان
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • حماس خواستار تشدید مبارزه با شهرک‌نشینان صهیونیست شد
  • عربستان با حمله ایران مقابله کرد؟!
  • جزئیات پاسخ جنبش حماس به میانجی‌ها
  • مکزیک خواستار خویشتنداری شد
  • اسرائیل خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت شد