Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@05:16:05 GMT

اخطار به یک هزار واحد صنفی متخلف در البرز

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۲۹۴۲

اخطار به یک هزار واحد صنفی متخلف در البرز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بهروز حصاری، رئیس اتاق اصناف مرکز البرز با اشاره به این که در اجرای طرح تشدید بازرسی واحد‌های صنفی، یک هزارو ۷۱ صنفی متخلف از ۱۸ اردیبهشت ماه تاکنون اخطار شفاهی دریافت کردند، گفت: بازرسان اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز از ۱۸ اردیبهشت ماه تا به امروز از سه هزار و ۷۵۷ واحد صنفی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف مرکز البرز افزود: طی این مدت ۵۸پرونده صنوف متخلف نیز به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد.

حصاری گفت: نظارت‌های کامل از طرف مراجع مربوطه انجام می‌شود و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تعیین شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی، واحد‌های صنفی متخلف برابر مقررات پلمب خواهند شد.

انتهای پیام/ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنفی تخلفات صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، کل بازرسی‌ها در این مدت ۸۷۰ هزار و ۸۹ مورد بوده که ۶۳۶ هزار و ۷۹۸ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع غذا انجام شده و ۸۵۵ هزار و ۴۶۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شده است.

بنا بر اعلام این مرکز در این مدت ۴۴۷ هزار و ۹۴۷ مورد کلرسنجی منابع آب آشامیدنی انجام شده و تعداد بازرسی بین راهی ۲۱ هزار و ۶۱۱ مورد، بازرسی از اماکن عمومی ۲۳۳ هزار و ۲۹۱ مورد، تعداد اخطار کتبی صادره ۸۹ هزار و ۷۹۰ مورد، معرفی به مراجع قضایی ۱۱ هزار ۵۴۴ مورد و پلمب مراکز متخلف ۲۷۳۹ مورد بوده است.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در استان زنجان