Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@12:43:11 GMT

تبریک حماس برای پیروزی رییسی در انتخابات

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۳۰۳۸

تبریک حماس برای پیروزی رییسی در انتخابات

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس طی بیانیه‌ای برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس طی بیانیه‌ای برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران و پیروزی «سید ابراهیم رئیسی» در این انتخابات را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است:

ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس در فلسطین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری که طی آن ملت ایران سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس‌جمهوری جدید انتخاب کردند، خالصانه خدمت حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

ما در جنبش حماس ضمن تبریک انتخاب سید ابراهیم رئیسی از سوی ملت ایران، برای ایشان موفقیت و سربلندی در این سمت و خدمت به جمهوری اسلامی ایران، برآورده کردن خواسته‌های ملت اعم از توسعه، پیشرفت، شکوفایی و رفاه و ادامه مواضع ارزشمند ایران در زمینه همبستگی با ملت فلسطین و قضیه عادلانه آن و حمایت از مقاومت و پایداری فلسطینیان از درگاه خداوند منان را خواستاریم.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جنبش مقاومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس وتوی آمریکا را محکوم کرد

جنبش حماس وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم و تأکید کرد آمریکا با اقدام خود بار دیگر نشان داد که علیه ملت فلسطین است.

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکا بار دیگر در برابر اراده بین‌المللی ایستاد و از حق وتو علیه قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل استفاده کرد. آمریکا با این اقدام بار دیگر نشان داد که علیه ملت فلسطین و حق این ملت برای تعیین سرنوشت و تشکیل کشور فلسطین و حامی رژیم فاشیست اشغالگر است که برای از بین بردن مسئله فلسطین تلاش می‌کند.

به نقل از خبرگزاری سما، در این بیانیه آمده است: دولت آمریکا با این موضع، خودش را در کنار رژیم نازی صهیونیستی در انزوا قرار داد و خود را از اراده و خواست بین‌المللی که در کنار حقوق مشروع ملت فلسطین ایستاد، جدا کرد.

جنبش حماس تأکید کرد: ما به شدت موضع جانبدارانه آمریکا از رژیم اشغالگر را محکوم می‌کنیم و از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم برای حمایت از مبارزه ملت فلسطین و حق مشروع آن برای تعیین سرنوشت فشار بیاورند. ملت ما به مبارزه و مقاومت تا زمان اخراج اشغالگران و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس ادامه می‌دهد. ما از مواضع کشور‌هایی که در کنار فلسطین ایستادند و به این قطعنامه رأی مثبت دادند و همچنین کشور الجزایر، گروه عربی، سازمان همکاری اسلامی و کشور‌های جنبش عدم تعهد که از این قطعنامه حمایت کردند، قدردانی می‌کنیم.

آمریکا در جلسه بامداد جمعه شورای امنیت سازمان ملل، قطعنامه پیشنهادی الجزایر را که خواستار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل می‌شد وتو کرد.

آمریکا پیشتر تهدید کرده بود قطعنامه را وتو می‌کند.

تصویب این قطعنامه به معنای به رسمیت شناختن کشور فلسطین بود.

پیشتر نیز اخباری درخصوص تلاش آمریکا برای اعمال فشار به دیگر کشور‌ها درخصوص ارائه رای منفی به عضویت فلسطین در سازمان ملل منتشر شده بود.

در این رأی‌گیری، ۱۲ عضو شورای امنیت به قطعنامه رأی مثبت دادند و آرای انگلیس و سوئیس نیز ممتنع بود.

این چهارمین وتوی آمریکا در جهت حمایت از رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ غزه است.

تشکیلات خودگردان فلسطین مخالفت آمریکا با عضویت کامل این کشور در سازمان ملل را محکوم و آن را «ناعادلانه و غیرموجه» توصیف کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • حماس وتوی آمریکا را محکوم کرد
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • پایان دوران «بزن در رو» برای دشمن صهیونیستی با پاسخ ایران
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت