Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:24:29 GMT

کفپوش های ایرانی و خارجی با کیفیت را از کجا بخریم؟

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۳۰۸۷

کفپوش های ایرانی و خارجی با کیفیت را از کجا بخریم؟

کفپوش یکی از پرکاربردترین پوشش های کف است که در بسیاری از اماکن اداری، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به کاربرد و زیبایی منحصر به فردش علاقمندان بسیاری در سراسر دنیا دارد. کفپوش ها در انواع کفپوش رولی و تایلی تولید می شوند. این دو سبک و ساختار متنوع، برخی تفاوت های ظاهری و فنی را در کفپوش ها ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سایت شوروم تک دکور، انواع کفپوش پی وی سی ( PVC )، ال وی تی، فوم فشرده و رول فوم را می توانید در سایت شوروم تک دکور مشاهده کنید. این سایت انواع کفپوش ها را با برندهای گوناگون و با قیمت مناسب عرضه می نماید برای مشاهده و خرید به نشانی https://showroom.takdecor.com مراجعه نمائید.

کفپوش پی وی سی

کفپوش های پی وی سی ( PVC ) یکی از مناسب ترین نوع کفپوش ها بوده و ویژگی های ساختاری فوق العاده ای دارند. امروزه در کشورهای صنعتی، استفاده از کفپوش پی وی سی به عنوان پوشش کف، علاوه بر زیبایی خاصی که به نمای کف می دهد، کاربردهای فراوانی دارد. کفپوش های PVC از جنس پلاستیک بوده و به کفپوش ضد آب نیز معروفند. جلوه بی نظیری که کفپوش های با کیفیت پی وی سی به ساختار دکوراتیو محیط می دهند با ایجاد حسی دلنشین همراه است.

مشخصات فنی کفپوش پلاستیکی

کفپوش های پلاستیکی یا PVC عایق های صوتی، حرارتی و برودتی خوبی به حساب می آیند و برای جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختمان ها کاربرد دارند. وجود این قابلیت یعنی دیگر نیازی به عایق سازی کف نیست و تنها با تهیه این نوع کفپوش، با یک تیر دو نشان می زنید. علاوه بر داشتن پوششی زیبا، نرم، منعطف و با کیفیت، از قابلیت عایق بودن آن نیز استفاده می کنید و چه چیزی از این بهتر است. یکی دیگر از ویژگی های این محصول نصب آسان آن است. شیوه نصب به این ترتیب می باشد که ابتدا قطعات پازلی در کنار هم قرار گرفته و سپس قفل می شوند. در هنگام آسیب دیدگی بخشی از این کفپوش نیز می توانید تنها با جدا کردن چند قطعه یا تایل پس از رفع مشکل دوباره آن را در سر جای خود قرار داده و قفل کنید. کیفیت و طول عمر بالا، دارای خواص آنتی استاتیک و قابلیت نصب روی تمامی سطوح صاف، قابل شستشو، سبک، آنتی باکتریال و مقرون به صرفه بودن از ویژگی های کفپوش های پی وی سی هستند.

ما در سایت شوروم تک دکور، با جمع آوری کلکسیونی جذاب و رنگارنگ از با کیفیت ترین برندهای داخلی و خارجی، انواع کفپوش ها را با قیمتی ارزنده در دسترس خرید شما عزیزان قرار داده ایم. شما می توانید برای مشاوره خرید با شماره های   02188510512 - 09903330914 در تماس باشید.

کفپوش لمینت

همانطور که می دانید بدلیل اهمیت بالایی که کف اتاق در دکوراسیون داخلی دارد عموم مردم به پوشش کف اتاق توجه بیشتری دارند و دکوراسیون خود را بر مبنای پوشش کف انجام می دهند. برای مکان‌های پر رفت و آمد باید از کفپوش‌های سخت و بادوام استفاده نمود و می توان برای مکان های کم ‌رفت و آمد از کفپوش‌های تزیینی استفاده‌ کرد برای این امر بهترین گزینه کفپوش لمینت است که می توان در هر فضایی از آن ها استفاده نمود البته در انتخاب این محصول باید دقت و اطلاعات کافی را داشته باشید. کفپوش لمینت ها دارای ضریب سایشی متفاوتی هستند و هر کدام از آن ها در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. کفپوش لمینت بسیار شبیه کفپوش های چوبی است و نسبت به کفپوش چوبی از قیمت بهتر و مقرون بصرفه تر برخوردار است. یکی از ویژگی های کفپوش لمینت ها نصب آسا و سریع این محصول است و نیازی به فرد متخصص و حرفه ای ندارد و در کوتاهترین زمان می توان آن را نصب نمود. از دیگر مزایای کفپوش لمینت دوام و مقاومت بالا در برابر ضربه و خراش می باشد همچنین عایق گرما و صدا هستند. این محصول دارای مزایایی بسیاری است و خرید آن کاملا مقرون بصرفه است.

شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی شوروم تک دکور با اخذ نمایندگی رسمی از برندهای معتبر، انواع کفپوش پلاستیکی یا کفپوش پی وی سی، کفپوش لمینت و ... را با قیمتی ارزان و خدماتی نوین به فروش می رساند. با مشاهده انواع طرح های کفپوش در این سایت خریدی راحت، ارزان و لذت بخش را تجربه خواهید کرد در ضمن شما می توانید برای مشاوره خرید با شماره های   02188510512 – 09903330914 در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کفپوش پلاستیکی کفپوش لمینت انواع کفپوش انواع کفپوش کفپوش لمینت کفپوش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید برنج اعلام شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت انواع برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار به شرح ذیل است:

بیشتر بخوانید: سقوط قیمت برنج ایرانی به ۸۰ هزار تومان

هر کیلوگرم انواع دودی پر محصول غیرتنظیم بازار ۹۳ هزار تومان
هر کیلوگرم هاشمی غیرتنظیم بازار ۱۱۵هزار تومان
هر کیلوگرم دمسیاه غیرتنظیم بازار ۱۱۵ هزارتومان
هر کیلوگرم شیرودی غیرتنظیم بازار ۸۱ هزار تومان
هر کیلوگرم طارم اصل غیرتنظیم بازار ۱۱۵هزار تومان
هر کیلوگرم فجر غیرتنظیم بازار ۹۲ هزار تومان
هر کیلوگرم قهوه ای غیرتنظیم بازار ۹۴ هزار تومان
هر کیلوگرم معطر ایرانی سایر انواع (گرده، چمپا، عنبر بو ...) غیرتنظیم بازار ۷۶ هزار تومان
هر کیلوگرم ندا غیرتنظیم بازار ۴۸ هزار تومان
هر کیلوگرم نیمدانه پر محصول غیرتنظیم بازار ۳۸ هزار تومان
هر کیلوگرم نیمدانه معطر غیرتنظیم بازار ۶۱ هزار تومان
هر کیلوگرم وارداتی پاکستانی غیرتنظیم بازار ۳۸ هزار تومان
هر کیلوگرم هندی وارداتی دانه بلند ۱۱۲۱ غیرتنظیم بازار ۵۲هزار تومان
هر کیلوگرم وارداتی هندی دانه بلند غیرتنظیم بازار برندهای طبیعت، محسن، مژده و غیره ۶۲هزار تومان

انتهای پیام/

کد خبر: 1228337 برچسب‌ها قیمت کالا

دیگر خبرها

  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • خرید انواع کمپرسور دانفوس Danfoss  از مایاکول
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • کاغذ ph و کاغذ تونسل را از کجا بخریم ؟
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق
  • راهنمای انتخاب ایزوگام در دلیجان: همه چیزی که باید بدانید
  • چرا قیمت میلگرد آجدار در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟