Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@23:30:28 GMT

پیام تشکر استاندار فارس از مردم استان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۳۱۵۴

پیام تشکر استاندار فارس از مردم استان

استاندار فارس از مردم شریف استان جهت حضور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقدیر و تشکر می کنم از مردم شریف استان فارس که با حضور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی، در 28 خردادماه، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و نسبت به آرمان های بلند شهدای گرانقدر، ابراز وفاداری نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    در این راستا بر خود فرض می دانم به پاس حضور مردم در انتخابات از آحاد مردم شریف استان به ویژه از دست اندر کاران و عوامل برگزار کننده انتخابات، گروه های سیاسی، مجامع فرهنگی و اعضای محترم شورای تأمین و معتمدان گرانقدر، که در اجرای انتخابات و صیانت از آرای مردم عزیز و برگزاری انتخاباتی آرام و سالم، همکاری نمودند تقدیر و تشکر نمایم. 

ضمن تبریک به منتخبان مردم در شوراهای اسلامی و منتخب ریاست جمهوری، از تمام کاندیداهای محترمی که عموماً ضمن رعایت قانون، با احساس حق و تکلیف در این دوره از انتخابات شرکت نمودند و با شرکت خود در انتخابات باعث شور و نشاط و حضور مردم شدند، تشکر می کنم.

امروز انتخابات به پایان رسیده است؛ نیاز جامعه ما همدلی و همراهی و کمک به منتخبان ملت است تا مردم عزیز به آنچه لایق آنهاست برسند و ایران عزیز، همچون نگینی در گیتی بدرخشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

کد خبر 6088671 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم