Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی و کارشناس فوتبال گفت: شرایط پرسپولیسی ها بهتر است و خطیبی چاره ای ندارد که به بازیکنان جوانش اعتماد و از آن ها در زمین استفاده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سیدمهدی سیدصالحی کارشناس و بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال در خصوص دیدار امروز سرخ پوشان پایتخت و تراکتور گفت: شرایط پرسپولیس نسبت به تراکتور بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم از لحاظ اینکه در لیگ برتر برای کورس قهرمانی می جنگد و هم این که هر دو تیم توانستند از مرحله مقدماتی جام باشگاه های آسیا صعود کنند. تفاوت دو تیم این است که تراکتور اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را ندارد و شرایط ایده آلی برای این تیم نیست و مدیرعامل های مختلفی را از ابتدای فصل از دست داده و همه این تغییرات باعث شد که تاثیرش در تیم مشهود باشد. رسول خطیبی کاری جز این ندارد که بتواند نفرات جدید و جوان تر را جایگزین بازیکنان با تجربه کند و ساختار تیم را تغییر دهد. ما این را در بازی های آسیایی دیدیم مخصوصا در فاز دفاعی که تغییرات محسوسی را خطیبی ایجاد کرده بود. بعد از بازی های آسیایی هم با مصدومیت هادی محمدی و خانزاده از لحاظ دفاعی مشکل پیدا کردند و بازی چند هفته قبل هم توانستند ماشین سازی را ببرند و اگر در بازی امروز انرژی و آمادگی ذهنی بیشتری داشته باشند، موفق تر خواهند بود.

او با اشاره به نقاط قوت تراکتور افزود: از نظر من خط هافبک این تیم و جایی که سامان نریمان جهان و عباس زاده هستند، تاثیرگذاری بیشتری دارد. رفتن احسان حاج صفی به سپاهان برای این تیم بسیار موثر بوده و بازیکنان تراکتور جوان هایی هستند که می خواهند خودشان را نشان دهند. تیم پرسپولیس و سپاهان تیم هایی هستند که از سبک بازی مالکانه برخوردارند و دنبال این هستند که بتوانند بازی های ترکیبی از دروازه داشته باشند. قطعا تفکر رسول خطیبی این است که امروز بازی بسته تری را انجام دهد چون ساختار و شاکله پرسپولیس چندین سال است که در کنار یکدیگر شکل گرفته و بازیکنانی هم که اضافه شدند خودشان را به تاکتیک مربی و تیم رساندند. تیمی امروز برنده است که کمترین اشتباه را داشته باشد.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: من با رسول خطیبی همبازی بودم و از تفکرات او شناخت دارم و زمانی هم که بازیکن بود از شکست دوری می کرد و در حال حاضر هم این ویژگی و تفکرات را به بازیکنان خود القاء می کند. و یکی از عواملی که می تواند موثر باشد، موارد انگیزشی خطیبی به شاگردانش است تا بتواند آن ها را نسبت به جنگندگی بیشتر ترغیب نماید چرا که بازیکنانی هستند که خود خطیبی به آنان اعتماد کرده و در کل به تیم نگاه جوان گرایی دارد تا از آنان هم در کنار بازیکنان باتجربه استفاده کند تا ترکیب خوبی داشته باشد.

سیدصالحی درباره شایعات مطرح شده درباره تغییر سرمربیر تیم ملی و بازگشت کی روش تاکید کرد: اگر قرار بود کی روش باشد، چرا رفت؟ اگر وضعیت فدراسیون ما این است که ساختارش آشفته شده، چرا اسکوچیچ را آوردیم؟ اگر ما زمان داشتیم، مشکلی نبود و می گفتیم که قرار است یک مربی را جایگزین کنیم که تیم را بشناسد و با روحیات بازیکنان آشنا شود و یک مربی در شان فوتبال ایران باشد اما وقتی که بازی های ما در شهریور ماه آغاز می شود، کدام مربی می تواند در این زمان محدود با بازیکنان و احساسات و لیگ ما آشنا شود.

وی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در پایان گفت: اسکوچیچ مدتی ایران بوده و در لیگ های مختلف حضور داشته، ولی چند بازی اخیر تیم ملی را برنده شده و این انگیزه را به بازیکنان القا کرده. اجازه دهیم کار خود را برای تیم انجام دهد و ما اگر قرار هست کاری انجام دهیم، کادر فنی تیم را تقویت کنیم و یک مدیر می خواهیم که بتواند بازیکنان را از لحاظ انگیزشی در سطح بالا نگه دارد. ما باید کمک کنیم که اتحاد و همدلی در بازیکنان ما پررنگ شود و دنبال مسائل حاشیه ای نباشیم. فدراسیون باید به سرعت تصمیم گیری کند و به دنبال بازی های تدارکاتی باشیم و اگر قرار بود اسکوچیچ نباشد، باید قبل از این بازی ها تصمیم گیری می کردیم.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: اگر قرار بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، وزارت بهداشت هر سال با اجرای طرح های سلامت نوروزی با استفاده از ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی سعی می کند بهترین خدمات را به بیماران در بیمارستان‌های دولتی و مراکز درمانی در سراسر کشور ارائه کند.

سال نو برای خیلی از هموطنان با واژه استراحت و تعطیلی و مسافرت همراه است اما این موضوع برای کادر درمان مانند بسیاری از مشاغل امدادی معنا و مفهومی ندارد.

در یکی از نوبت های کاری شبانه اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد، آقای اعظمی با پشتوانه تجربه چهار ساله اش به مداوای بیماران می پردازد.

 آقای حسن ریحانی هم دو سال است در بخش جراحی داخلی مردان به بیماران خدمت رسانی   می کند.

در اجرای طرح سلامت نوروزی، در هر 24 ساعت، 220 نفر کادر درمان و 9 پایگاه فعال شبانه روزی مشغول ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به بیماران هستند.

 طرح سلامت نوروزی از 24 اسفند پارسال آغاز شد و تا 18 فروردین امسال ادامه دارد.

 اگرچه کادر درمان در ایام نوروز آماده باش کامل هستند اما انتظار می رود هموطنان با رعایت اصول ایمنی و نکات بهداشتی و پرهیز از رفتارهای پرخطر، علاوه بر حفظ سلامتی خود، تلاش کنند تا فشار کاری کادر درمان مضاعف نشود و در ابتدای سال، خستگی بر تن شان سنگینی نکند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • ۶۶ روز تا فیفادی بعدی را چگونه سپری کنیم
  • کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار