Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون تعداد ۳۲ هزار و ۳۵۶ داوطلب نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ اقدام کرده‌اند.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه ۲۳ خرداد آغاز شده است، عنوان کرد: تاکنون ۳۲ هزار و ۳۵۶ نفر متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زرین‌آمیزی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام این دوره تا پایان امروز، یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ادامه دارد، اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند در مهلت باقی مانده برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: پذیرش در ۱۶ رشته با آزمون و ۴۷ رشته بدون آزمون صورت می‌گیرد و برای رشته‌های بدون آزمون، صرفاً پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است. آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها به صورت «با آزمون» است در روز جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان سنجش کاردانی به کارشناسی ثبت نام آزمون سازمان سنجش آموزش کشور کاردانی به کارشناسی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند

علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین