Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@21:23:16 GMT

۴۰۰سری جهیزیه به نوعروسان اردبیلی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۳۴۵۴

۴۰۰سری جهیزیه به نوعروسان اردبیلی اهدا شد

گروه استان‌ها - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با دهه کرامت ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان اردبیل اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از    اردبیل،   حسین دشتی صبح امروز در مراسم اهدای جهیزیه به نیازمندان اردبیلی اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت 400 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان اردبیل اهدا شد که نقش خیران و نیکوکاران در این امر خطیر و حساس بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در آستانه میلاد امام رضا(ع) و آغاز دهه کرامت خدمات مربوطه به افراد زیرپوشش کمیته امداد اردبیل ارائه می‌شود که ارزش هر سری آن 15 میلیون تومان بوده است که به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد ارائه می‌شود.

 مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در طول امسال 510 سری جهیزیه به میزان 7 میلیارد و 650 میلیون تومان محقق شده که تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم زندگی باآرامش و بدون دغدغه برای نیازمندان فراهم کرده و شاهد رضایتمندی آنان و رفع مشکلاتشان باشیم.

380هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان گلستان توزیع شدپرداخت بیش از 257 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمیته امداد به نیازمندان تهرانیدادستان اردبیل: نیاز است تا کمک به نیازمندان را برای خود یک وظیفه خطیر بدانیم

وی اظهار کرد: از تلاش و همکاری خیران به خاطر این عمل ارزشمند و نیکو تشکر و قدردانی داریم که در این سنت حسنه یاریگر کمیته امداد امام خمینی(ره) به ویژه در مناطق محروم هستند و امیدواریم با همکاری و مشارکت اهل قلم و رسانه این امر ارزشمند توسط مردم ترویج و فرهنگ‌سازی شود.

انتهای پیام/143/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد سری جهیزیه استان اردبیل کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان آبدانانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ کرمی اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و تشویق جوانان به فرزند آوری، امروز ۴۵ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد تومان شامل ۵ قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جارو برقی بین نوعروسان توزیع شد.

وی ارزش هر سرجهیزیه را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • توزیع جهیزیه و سبد غذایی در شهرستان قاین
  • اهدای ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداددر اشنویه
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان آبدانانی