Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت، توجهی به حواشی استقلال نخواهند داشت و هدف‌شان این است که با انجام یک بازی خوب امتیازات لازم را بگیرند. - اخبار ورزشی -

وحید فاضلی مربی تیم فوتبال پدیده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیم پدیده در آستانه بازی برابر استقلال تهران گفت: وضعیت تیم ما خوب است و در این تعطیلات سعی کردیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و چند بازی دوستانه هم انجام دادیم تا تیم در شرایط بازی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تعطیلی مسابقات لیگ برتر و فرسایشی شدن بازی‌ها آزاردهنده است و سبب افزایش مصدومیت بازیکنان می‌شود. به هر حال باید با این شرایط کنار بیاییم و بهترین نمایش را داشته باشم.

وی در مورد تقابل تیمش با استقلال تهران، آنهم در حالیکه آبی‌پوشان از لحاظ مدیریتی با مشکلات و حواشی مختلفی مواجه هستند، عنوان کرد: ما توجهی به حواشی استقلال نداریم. همه می‌دانند که مدتی پیش مشکلات پدیده از استقلال هم بدتر بود. استقلال تحت هر شرایطی برای همه تیم‌ها یک حریف خطرناک محسوب می‌شود و ما با تیمی پرقدرت روبه‌رو خواهیم شد.

مربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این پرسش که «پدیده برای برد به میدان می‌رود یا اینکه برای گرفتن یک امتیاز بازی خواهد کرد؟»، گفت: تمام هدف ما این است که ابتدا یک فوتبال خوب را به نمایش بگذاریم و از این بازی امتیاز بگیریم. نتیجه هم قابل پیش‌بینی نیست.

فاضلی در پاسخ به این سؤال که «از بین سپاهان و پرسپولیس کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت؟»، هم خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم این تعطیلی باعث شود که همه تیم‌ها از لحاظ فنی دچار مشکلاتی شوند. جواب دادن به این سؤال سخت است و باید دید پرسپولیس و سپاهان بعد از تعطیلات چه شرایطی خواهند داشت.

نعمتی: امسال تمرکز رحمتی فقط روی مسائل فنی نبود/ شرایط پرسپولیس از دیگر مدعیان بهتر است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • حواشی فوتبال جهان
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم