Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:25:31 GMT

10 هزار مددجوی فارس در نوبت خانه هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۳۶۹۸

10 هزار مددجوی فارس در نوبت خانه هستند

ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس گفت: ۱۰ هزار مددجوی نیازمند استان پشت نوبت تامین مسکن شهری و روستایی قرار دارند.

محمدصادق کشفی‌نژاد یکشنبه ۳۰ خرداد در جمع خبرنگاران گفت: از تعداد کل 10 هزار مددجوی حاضر در نوبت خانه، 6500 نفر نیازمند مسکن شهری و ۳۵۰۰ نفر نیازمند مسکن روستایی هستند. 

او عنوان کرد: ۹۹۹ واحد مسکونی نیمه تمام در سطح استان شناسایی شده و به منظور بهره گیری از پتانسیل خیرین برای تکمیل این واحدها، در سامانه بسازیم ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی فارس همچنین گفت: حجم ریالی کمک‌های بلاعوض تهیه خانه برای مددجویان بهزیستی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 5 برابری داشته است.

کشفی‌نژاد گفت: بهزیستی مطابق دستورالعمل کشوری به ازای هر واحد حداقل ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و حداکثر یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال برای خانواده‌های دارای دو معلول پرداخت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی فارس خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مددجویان و شرایط سخت تامین مسکن، همانند سال های قبل، تکمیل واحدهای مسکونی نیازمند همت و مشارکت خیرین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مسکن مددجویان بهزيستي فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه شب بازی با توجه به استقبال گسترده علاقمندان تمدید شد وهنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره خیمه شب بازی با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است. این جشنواره به میزبانی خانه موزه خیمه شب بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه موزه خیمه شب بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند. شماره تماس ۰۹۱۰۴۰۳۳۵۸۷ نیز پاسخگوی سوالات خواهد بود.

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد وعلاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل شده را بهمراه سایر مدارک به آدرس: بلوار کشاورز. خیابان وصال شیرازی. کوچه اسلامی ندوشن. پلاک ۶ - کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا از طریق پست یا بصورت حضوری ارسال نمایند

لازم به ذکر است نخستین جشنواره سراسری خیمه شب بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی