Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@01:22:17 GMT

وحید فاضلی: توجهی به حواشی استقلال نداریم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۳۷۰۹

مربی تیم پدیده مشهد گفت، توجهی به حواشی استقلال نخواهند داشت و هدف‌شان این است که با انجام یک بازی خوب امتیازات لازم را بگیرند

وحید فاضلی صحبت هایی را در مورد استقلال عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، وحید فاضلی مربی تیم پدیده درباره وضعیت تیم پدیده در آستانه بازی برابر استقلال تهران گفت:

وضعیت تیم ما خوب است و در این تعطیلات سعی کردیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و چند بازی دوستانه هم انجام دادیم تا تیم در شرایط بازی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تعطیلی مسابقات لیگ برتر و فرسایشی شدن بازی‌ها آزاردهنده است و سبب افزایش مصدومیت بازیکنان می‌شود. به هر حال باید با این شرایط کنار بیاییم و بهترین نمایش را داشته باشم.

او در مورد تقابل تیمش با استقلال تهران، آنهم در حالیکه آبی‌پوشان از لحاظ مدیریتی با مشکلات و حواشی مختلفی مواجه هستند، عنوان کرد:

ما توجهی به حواشی استقلال نداریم. همه می‌دانند که مدتی پیش مشکلات پدیده از استقلال هم بدتر بود. استقلال تحت هر شرایطی برای همه تیم‌ها یک حریف خطرناک محسوب می‌شود و ما با تیمی پرقدرت روبه‌رو خواهیم شد.

مربی تیم پدیده در پاسخ به این پرسش که «پدیده برای برد به میدان می‌رود یا اینکه برای گرفتن یک امتیاز بازی خواهد کرد؟»، گفت:

تمام هدف ما این است که ابتدا یک فوتبال خوب را به نمایش بگذاریم و از این بازی امتیاز بگیریم. نتیجه هم قابل پیش‌بینی نیست.

فاضلی در پاسخ به این سؤال که «از بین سپاهان و پرسپولیس کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت؟»، هم خاطر نشان کرد:

فکر می‌کنم این تعطیلی باعث شود که همه تیم‌ها از لحاظ فنی دچار مشکلاتی شوند. جواب دادن به این سؤال سخت است و باید دید پرسپولیس و سپاهان بعد از تعطیلات چه شرایطی خواهند داشت.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس میان عزیزی خادم و دراگان اسکوچیچ در منامه چه گذشت؟ راز دلخوری رییس فدراسیون از سرمربی تیم ملی پیشروی فرهاد مجیدی تا پشت در اتاق وزیر ورزش / پشت پرده افشاگری تازه سرمربی استقلال پیشنهاد 30 میلیارد تومانی باشگاه لیگ برتری به علی کریمی به کلاس درس یورو خوش آمدید؛ چرا اسپانیا با مالکیت 82 درصدی گل نزد؟ با رهبر جدید رئال مادرید آشنا شوید؛ ورود به دوران پسا راموس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در کورس قهرمانی با استقلال برای تصاحب عنوان نخست رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر در حالی ادامه دارد که تمرینات انفرادی بازیکنان مصدوم همچنان ادامه دارد.

سرخپوشان پایتخت که در نیم فصل اول بارها با آسیب دیدگی نفراتی همچون وحید امیری، یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی، علی نعمتی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، محمد عمری و سعید صادقی روبرو شدند در دور برگشت هم با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کردند. این تیم همزمان با پذیرش سرمربیگری تیم توسط اوسمار ویه‌را، میلاد سرلک و محمد عمری را به ملوان و همچنین شهاب زاهدی را به آویسپا ژاپن همچون شهاب زاهدی دیگر در لیست خود نداشت تا آنها از دست داد اما آسیب دیدگی همچنان با این تیم همراه بود.

مصدومیت جدی یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی باعث خروج آنها از لیست نفرات سرخپوشان شد تا در دور برگشت بازی‌های لیگ بیست و سوم جایی در ترکیب نداشته باشند و نفراتی همچون عبدالکریم حسین، عیسی آل کثیر، محمد خدابنده لو و اوستون ارونوف به این تیم اضافه شده و به کادر فنی کمک کنند.

با این حال زنجیره مصدومیت بازیکنان پرسپولیس قطع نشد تا وحید امیری باز هم خیلی دیر آماده بازی کردن شود. وحدت هنانوف و گئورگی گولسیانی هم بطور متوالی مصدوم شدند تا حضور آنها در ترکیب اصلی با ریسک همراه باشد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نیز جزو نفراتی است که به دلیل آسیب دیدگی در اردوی تیم ملی ایران نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند. حالا امید عالیشاه نیز به لیست مصدومان پرسپولیس اضافه شده است و بازی حساس با سپاهان اصفهان را از دست داد تا یکی از آماده‌ترین هافبک‌های خود را از دست بدهد.

تعداد مصدومان پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری میزان قابل ملاحظه‌ای است که به نظر می رسدبدنسازهای این تیم نیاز به بازنگری تمرین‌ها و همچنین کادر پزشکی نیاز به بهبود روند دوران نقاهت نفراتی همچون وحید امیری و امید عالیشاه داشته باشد تا آنها با مصدومیت‌های متوالی روبرو نشوند.

کد خبر 6084554

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد