Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا امیری شب گذشته درباره دلایل طولانی شدن اعلام نتایج انتخابات شورای شهر شیراز گفت: با توجه به گستردگی شعب اخذ رای در شهرستان شیراز که حدود یک چهارم شعب کل استان فارس را تشکیل داده بود، فرآیند شمارش و تجمیع به طول انجامید. 

وی با اشاره به اینکه شمارش ارای ریاست جمهوری در اولویت قرار داشت گفت: تا عصر روز گذشته شمارش و جمع بندی آرای ریاست جمهوری جهت اعلام به وزارت کشور ادامه داشت و همه عوامل ستاد اجرایی و نظارت بلافاصله به شمارش آرای شورتی شهر مشغول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیری ادامه داد: در ساعات اولیه فرآیند رای گیری در شیراز به دلیل کندی سیستم مجبور شدیم انتخابات را ساعاتی به شکل دستی انجام دهیم، پس جمع بندی آن دقت بالایی را می‌طلبد و در کنار خستگی کادر اجرایی ممکن است زمان بیشتری گرفته شود. 

فرماندرا شیراز از شهروندان شیرازی خواست تا صبر و حوصله داشته باشند و به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند. 

وی در این باره بیام کرد: هیچ نتیجه‌ای تاکنون از هیات اجرایی منتشر نشده است و اسامی منتشر شده در فضای مجازی مورد تایید نیست.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس ستاد انتخابات شیراز محمدرضا امیری انتخابات شورای شهر شیراز رای گیری اعلام نتایج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش جماران؛ فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است