Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با گلایه از شرایط حاکم بر فوتسال و عدم حمایت از این رشته گفت: فوتسال مثل یک «بچه سر راهی» فوتبال است. باشگاه‌های خصوصی فوتسال برای اینکه دیده شوند، برای حق پخش تلویزیونی پول می‌دهند. این برای فوتسال ایران که جزو لیگ‌های حرفه‌ای دنیا است، خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش سخت افزاری و سالن‌های فوتسال هم باید بگویم که در کل کشور تنها چهار سالن استاندارد داریم و فکری برای حل این مشکل نشده است در حالی که از نظر استعداد، در فوتسال بالاتر از فوتبال چمنی هستیم.

جنتی در خصوص اینکه آیا تشکیل فدراسیون فوتسال می‌تواند به این رشته کمک کند؟ گفت: اگر خودمان صاحب فدراسیون شویم، خیلی کمک می‌کند. حتی مسئولان فدراسیون فوتبال سر تمرین تیم‌های ملی حاضر نمی‌شوند. این برای فوتسال درد است. فوتبال پربیننده است و آقایان خودشان را در این رشته نشان می‌دهند. پاداش و جوایز فوتبال هم فوق العاده با فوتسال متفاوت است.

اظهارات عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در شرایطی مطرح می‌شود که فدراسیون فوتبال اخیراً سازمان لیگ فوتسال را منحل کرده است. سازمان لیگ فوتسال از چند سال پیش به صورت مستقل از فدراسیون فوتبال، وظیفه سازماندهی و برگزاری مسابقات فوتسال را در تمام رده‌های سنی بر عهده داشت. این سازمان در زمان ریاست سیدرضا افتخاری بر کمیته فوتسال و با کمک باشگاه‌ها، حتی صاحب ساختمان شد تا از نظر موقعیت مکانی هم مستقل از فوتبال شود.

با این حال و در پی مصوبه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتسال در نهایت منحل شد و برنامه ریزی های فوتسال زیر نظر کمیته مسابقات و سازمان لیگ فوتبال انجام می‌شود.


برگزاری جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در ساختمان سازمان لیگ فوتبال

برگزاری جلسه اخیر هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در ساختمان سازمان لیگ فوتبال و در دفتر حیدر بهاروند خود گویای موضوعی است که چندی پیش خبرگزاری مهر در گزارشی به آن اشاره داشت. حتی خبر مصوبات این جلسه در سایت سازمان لیگ فوتبال منتشر شده است.

علیرضا جنتی که خودش هم در این جلسه حضور داشته، در حالی دم از تشکیل فدراسیون فوتسال می‌زند که به عنوان عضوی از سازمان لیگ فوتسال حتی نتوانسته از موجودیت این سازمان دفاع کند. فشار فدراسیون فوتبال برای منحل کردن سازمان لیگ در سال‌های گذشته هم به شکل‌های دیگری وجود داشت اما اعضای سابق هیات رئیسه مقابل آن ایستادگی کرده بودند.

موضوع دیگری هم که در ماه‌های گذشته خبرساز شد، بحث فروش ساختمان سازمان لیگ و کمیته فوتسال بوده است. این بحث همچنان از سوی فدراسیون دنبال می‌شود و سازمان لیگ نتوانسته در مقابل تصمیم فدراسیون فوتبال ایستادگی کند.

رویای تشکیل فدراسیون فوتسال مدت‌ها است که نقش بر آب شده است و اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال به جای دنبال کردن این رویا، بهتر است سرمایه‌های فعلی خود را حفظ کنند.

کد خبر 5239064 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال فوتسال فدراسیون فوتبال سازمان لیگ فوتبال علیرضا جنتی تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال عراق دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی لیگ ملت های والیبال المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران والیبال انتخابات 1400 تیم ملی والیبال ایران هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال تشکیل فدراسیون فوتسال سازمان لیگ فوتسال سازمان لیگ فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران

 مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیرو تحقق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، مبنی بر تشکیل هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله پایتخت این هیات امنا از ۹ اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با گرامیداشت تشکیل شورا‌های سراسر کشور که به روز شورا‌ها نامگذاری شده، آغاز به کار خواهند کرد و نخستین جلسه رسمی خود را برگزار می‌کنند.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال گسترده و مشارکت فعال شهروندان در فرآیند تشکیل هیات امناء در سطح شهر تهران، فعالیت این هیات‌های امنا را نقطه عطفی در مسیر نیل به مشارکت محله محور برشمرد و تاکید کرد: آغاز به کار این هیات‌های امنا در ۳۵۲ نقطه از پایتخت و با حضور ۷۳۵۰ نفر از معتمدین آن هم در مدیریت شهری این دوره می‌تواند زمینه ساز هم افزایی و همکاری سازنده بین آحاد مختلف مردم و نهاد‌های ذیربط در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان در محلات مختلف شهر تهران شود.

رییس شورای شهر تهران در تشریح تشکیل این هیات امنای محلات یادآور شد: اعضای این هیات متشکل از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌های جهادی، معتمدین محله، نخبگان، گروه‌های جهادی، نمایندگان هیات‌های مذهبی و قرآنی، حوزه‌های علمیه، نمایندگان کلانتری، مدارس، مجموعه‌های ورزشی، بانوان فعال، ائمه جماعات، پایگاه‌های بسیج محله و معتمدین شورای اسلامی شهر تهران است. از این رو اهمیت حضور فعال و منظم کلیه اعضای هیات امنا در این جلسه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: تشکیل نخستین جلسه آنهم همزمان با روز شوراها، فرصتی مغتنم برای آشنایی و تبادل اطلاعات پیرامون چالش‌ها و فرصت‌های موجود محلات خواهد بود از این رو موضوع انتخاب ارکان هیات امنا، تعیین اولویت‌ها و برنامه‌های آتی در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی، ایجاد هم افزایی و همکاری بین اعضا و ساکنین محلات و سایر نهاد‌های ذیربط از مهمترین محور‌های این جلسات به شمار می‌رود.

به گفته چمران، شروع این مراسم به صورت آنلاین از صحن شورای اسلامی شهر تهران، همزمان با تشکیل جلسات هیات امناء محلات همراه خواهد بود؛ ضمن آنکه بعد از ظهر همان روز، شورای شهر تهران، میزبان حضور اعضای ادوار دوره‌های اول تا ششم برای هم اندیشی در خصوص مسائل روز شهر است.

یادآور می‌شود اسفند ماه سال جاری دو همایش تحت عنوان آیین معرفی معتمدین شورای شهر تهران در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن و همایش تحت همین عنوان از سوی شهرداری تهران در تالار وزارت کشور نیز برگزار شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال