Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن روحی امروز در جمع خبرنگاران از ثبت‌‌نام در ۶۱ کارگاه مجازی فصل تابستان کانون  از ۲۹ خرداد خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان تا ۱۳ تیر ادامه دارد و این در حالی ست که کلاس ها در مناطق با وضعیت کرونایی زرد و آبی به شکل حضوری برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بیان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ۶۱ کارگاه مجازی فرهنگی، هنری و ادبی ویژه فصل تابستان و اوقات فراغت گروه سنی ۴ سال تا بزرگسال راه‌اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحی اضافه کرد: کاردستی خلاق، قصه‌گویی و فن بیان، بازی‌های بومی و خلاق، خوشنویسی تحریری، گام‌به‌گام تا اندیشه، حال خوش زندگی، گلدوزی، عروسک‌سازی و عروسک‌بافی، زی‌بافی، نقطه‌کوبی و نجوم کارگاه‌های بارگذاری شده آفرینش‌های فرهنگی این فصل کانون کرمان هستند.

وی ادامه داد: آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان کرمان نیز کارگاه‌های مجازی نوشتن خلاق، شعرسرایی، داستان‌نویسی و شاهنامه‌خوانی را برای علاقه‌‌مندان تدارک دیده است.

روحی از سفالگری، عکاسی، بازیگری، سلفژ و صداسازی، طراحی، نقاشی، پویانمایی، تکه‌چسبانی، تصویرگری دستی و دیجیتال و چاپ روی پارچه به عنوان کارگاه‌های هنری فصل تابستان کانون کرمان نام برد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت www.kpf.ir عضو کانون شوند و در قسمت دوره‌های مجازی استانی و با انتخاب استان کرمان، اطلاعات ۶۱ کارگاه مجازی را مشاهده و ثبت‌نام کنند، ابراز داشت: کلاس‌های مجازی فصل تابستان کانون پرورش فکری از ۱۵ تیرماه آغاز می شود و اواخر شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان کارگاه مجازی کرمان تابستان کارگاه مجازی استان کرمان فصل تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند