Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@16:25:26 GMT

سریال سعید آقاخانی جایگزین زیرخاکی۲ شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۴۳۳۰

سریال سعید آقاخانی جایگزین زیرخاکی۲ شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز، همزمان با پخش آخرین قسمت سریال "زیر خاکی2"، شبکه یک زمان پخش سریال "دودکش2" را زیرنویس کرد که از شنبه 5 تیرماه به آنتن شبکه یک سیما می‌رسد.

دودکش سریال نام‌آشنایی است که برای اولین بار در رمضان 1392 روی آنتن رفت. فصل دیگری توسط محمدحسین لطیفی تحت عنوان "پادری" ساخته شد و حالا فصل دوم "دودکش" به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در راه آنتن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دودکش، زندگی افرادی را در قالب طنز به تصویر می‌کشد که با مشکلات مالی و دیگر درگیری‌های زندگی‌شان، دست و پنجه نرم می‌کنند. بعضی از آنان مثل فیروز، به خدا توکل می‌کنند و دست‌ روی زانو گذاشته، از جای برمی‌خیزند و بعضی دیگر مثل نصرت، برادر همسر او، نگاه‌شان را به دستان دیگران می‌دوزند. فیروز مرد خانواده‌دوست و زحمت‌کشی است که به همراه خانواده و آشنایانش، یک قالی‌شویی را اداره می‌کند؛ اما با پلمپ شدن درب محل کار و زندگی او توسط مأموران شهرداری، دردسرهایش دوچندان می‌شود.

لوکیشن اصلی داستان یک قالیشویی است که اتفاقات بامزهٔ زیادی در آنجا رخ می‌دهد. هومن برق نورد و بهنام تشکر و امیرحسین رستمی نقش‌های اصلی داستان‌اند که پس از کارهای موفق ساختمان پزشکان و دزد و پلیس بار دیگر با همکاری هم سریالی طنز و بامزه روایت می‌کنند.

فصل دوم "دودکش" از اواخر سال 1399 جلوی دوربین رفت و فقط تنها توقف این سریال به علت ابتلای چند بازیگر سریال به کرونا، به بیش از دو هفته نرسید. گروه این روزها در تهران مشغول تصویربرداری‌اند و نیمی از فیلمبرداری پیش رفته و مراحل فنی هم توأمان جلو می‌رود. جالب است که اغلب سکانس‌های سریال در شمال شرقی تهران و منطقه بلوار ارتش تصویربرداری می‌شود. 

هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و بهنام تشکر گروه بازیگران «دودکش 2» را تشکیل می‌دهند و به تازگی الهام اخوان نیز به این ترکیب اضافه شده است.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته‌اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می‌شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است! بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می‌رسد، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده است و با عقبه‌ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می‌شوند که بی هیچ شائبه‌ای در زندگی همه و به ویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تاثیرگذارند!»

سریال "شب عید" سعید آقاخانی که با توجه به فضای داستانی و روایی‌اش در مشهد، همزمان در دهه کرامت بارِ دیگر برای آنتن شبکه یک سیما انتخاب شد. این مجموعه تلویزیونی قرار است از امشب تا پایان هفته در قالب 6 قسمت روی آنتن برود. 

مجموعه "شب عید" که طنزی اجتماعی دارد در 6 قسمت 50 دقیقه‌ای تولید شده است؛ داستان "شب عید" به طور کامل در شهر مشهد می‌گذرد و قصه‌های زائران مختلفی را روایت می‌کند که هر کدام با حاجت و نیتی در شب عید و آستانه تعطیلات نوروز، خودشان را تا مشهد و حرم نورانی امام رضا(ع) رسانده‌اند.

داستان‌های این سریال به صورت اپیزودیک است اما هرکدام‌شان با دیگری ارتباط پیوسته‌ای دارند.

حمید لولایی، مرجانه گلچین، حسین محب اهری، افسانه ناصری، زهره صفوی، نعیمه نظام دوست، سروش جمشیدی و علی هاشمی از بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1100088 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون. خ ۵» پربیننده‌ترین شد و «زیرخاکی» محبوب‌ترین

آفتاب‌‌نیوز :

این شب‌ها آنتن شبکه یک به پخش فصل پنجم سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی اختصاص یافته؛ سریالی که فصل اول آن سال ۹۷ روی آنتن رفت تا امسال هر فصل این مجموعه از تلویزیون پخش شده و جز پرمخاطب‌های تلویزیون بوده؛ با گذشت ۱۲ قسمت این سریال؛ گفته شده است که جدیدترین سریال آقاخانی پربیننده شده است. البته باید توجه داشت که این سریال زمانی روی آنتن می‌رود که دیگر شبکه‌های تلویزیونی سریال‌های قابل توجهی ندارند و حتی پخش «هفت سر اژدها» ابوالقاسم طالبی هم نتوانسته بیننده‌های تلویزیون را راضی نگه دارد.

۱۲ قسمت پخش با ۴۱ درصد بیننده

ابتدا قرار بود فصل پنجم «نون. خ» برای نوروز روی آنتن برود؛ بعدتر عنوان شد که فصل چهارم «زیرخاکی» آماده شده، سریالی که در سکوت خبری پیش رفت و سریال جلیل سامان با بازی ژاله صامتی و پژمان جمشیدی روی آنتن رفت. حالا طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، سریال «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی که از پانزدهم فروردین از شبکه یک سیما پخش خود را آغاز کرد، با ۴۱ درصد بیننده، در صدر سریال‌ها قرار دارد. به نظر می‌رسد.

این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز پرمخاطب‌ترین سریال نوروزی شد.

یک حاشیه کوچولو

در یکی از سکانس‌های سریال «نون خ» فرد به ظاهر دامپزشکی نشان داده می‌شود که هیچ تخصصی ندارد و فقط به حیوانات علاقمند است و متاسفانه گرفتار مصرف مواد مخدر است و گفته شده که این فرد کرمانی است و به همین دلیل اهانت به مردم شریف کرمان صورت گرفته است.

مهدی فرجی از سوء تفاهمات ایجاد شده ابراز تاسف کرد و ضمن ادای احترام به مردم شریف کرمان تاکید کرد که سازندگان سریال «نون خ» هرگز و به هیچ عنوان قصد جسارت به ارزش‌های فرهنگی و ملی هیچ استانی از جمله مردم عزیز استان کرمان را ندارند. نوشت: «همه قصد ما از ساختن سریال «نون خ» این است که بتوانیم ظرفیت‌های فرهنگ غنی و متعالی اقوام را به تصویر بکشیم و یک همدلی بین اقوام و قومیت‌های ایران نشان بدهیم و به واسطه این ظرفیت بتوانیم ضمن ارتقاء فرهنگی لحظات بسیار خوب و نشاط آور و سرگرم‌کننده‌ای را برای مردم عزیزمان ایجاد کنیم و در عین حال مخاطبان را با این ظرفیت‌های غنی قومیت‌های عزیز آشنا کنیم و محبت و همدلی و صمیمیت را بین آحاد مردم ایران ایجاد کنیم.»

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • «نون. خ ۵» پربیننده‌ترین شد و «زیرخاکی» محبوب‌ترین
  • رکوردهای خاص «نون. خ ۵» و «زیرخاکی»
  • جایگاه ویژه «نون خ ۵» در بین سریال نوروزی
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • «نون خ ۵» پربیننده‌ترین سریال نوروزی شد
  • سعید آقاخانی چطور «نون‌خ۵» را محبوب نگه می‌دارد؟
  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟
  • نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!
  • «نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟