Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@11:25:00 GMT

پیگیری رفع مشکلات مدارس کانکسی و خشتی عشایر کلیبر

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۴۴۸۰

پیگیری رفع مشکلات مدارس کانکسی و خشتی عشایر کلیبر

به گزارش خبرگزاری فارس  از تبریز، حسین حاتمی، در خصوص پیگیری های صورت گرفته برای رفع مشکلات مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند اظهار داشت: در این زمینه با هماهنگی‌های انجام شده، فراکسیون عشایری مجلس به منطقه سفر کرد تا از نزدیک با مسائل و دغدغه‌های مردم آشنا شود.

وی افزود: در این میان رئیس سازمان امور عشایری کشور و رئیس سازمان نوسازی مدارس نیز در این بازدیدها حضور داشتند تا بتوان مشکلات آموزشی را برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی با بیان اینکه برای رفع مسائل آموزشی عشایر جلساتی با مدیران آموزش و پرورش استان ها برگزار شد، ادامه داد: مدارس کانکسی، خشتی و گِلی زیادی در مناطق عشایری وجود دارد که باید مشکلات آنها برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه کلیبر، خداآفرین و هوراند دارای جذابیت های گردشگری زیادی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: در این راستا با توجه به هماهنگی های صورت گرفته، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منطقه سفر کرد و از نزدیک با زیرساخت های منطقه آشنا شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا از قلعه بابک و همچنین پل های تاریخی شهرستان خداآفرین و غیره بازدید شد و بر این اساس مقرر شد برای توسعه گردشگری و اشتغالزایی پروژه های رفاهی و خدماتی با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در منطقه در دستورکار قرار بگیرد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش مدارس حسین حاتمی خبرگزاری فارس فارس تبریز کلیبر هوراند گردشگری قره باغ پل خداآفرین قلعه بابک نماینده کلیبر خداآفرین و هوراند در مجلس خداآفرین نماینده کلیبر خداآفرین و هوراند در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی

منتخب مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: باید با فکر و تعقل جمعی همه گروه‌ها، جناح‌ها و احزاب در راستای توسعه و عمران شهرستان تاکستان حرکت تلاش کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان تاکستان، عباس بیگدلی ظهر امروز در نشست خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه در محل دفتر ارتباطات مردمی برگزار شد، اظهار داشت: در بازه زمانی انتخابات سعی کردیم به دور از حاشیه و برخی بداخلاقی‌های سیاسی صرفا به تشویق مردم جهت حضور حداکثری و ارائه برنامه‌ها بپردازیم.

وی ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین برنامه های بنده به عنوان نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی ایجاد هم‌افزایی، اتحاد و همدلی در بین مردم، گروه‌های سیاسی و مسئولین خواهد بود.

منتخب مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: باید با فکر و تعقل جمعی همه گروه‌ها، جناح‌ها و احزاب در راستای توسعه و عمران شهرستان تاکستان حرکت تلاش کنند.

بیگدلی خاطر نشان کرد: استنباط ما این است که مردم شهرستان تاکستان چشم انتظار تغییر یک نگاه هستند و آن نگاه دوری از درگیری‌ها و تنش‌های سیاسی در سطح شهرستان است.

وی در ادامه، افزود: ضمن اینکه صادقانه و صمیمانه از خدمات، اقدامات و فعالیت موثر نمایندگان شهرستان در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی و نماینده فعلی تاکستان در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنیم، اما باید تلاش کرد تا با هم‌افزایی و وحدت در میان مردم، مسئولین و سیاسیون در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه ایجاد و در جهت توسعه شهرستان تاکستان حرکت کنیم. 

منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این مسیر، خبرنگاران و اصحاب رسانه دارای رسالت خطیری بوده و باید به عنوان بازوان اطلاع رسانی باید در کنار ما و همراه باشند.

بیگدلی با اشاره به دغدغه های مردم شهرستان در حوزه‌های مختلف گفت: وقتی مشکلات و معضلات شهرستان تاکستان را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که ریشه بیشتر مشکلات در درگیری‌ها و اختلافات سیاسی که از گذشته به جای مانده، ختم می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش خواهم کرد ضمن پیگیری مطالبات مردم، به هیچ وجه وارد مسائل حاشیه ای و سیاسی نشده و به تکالیف و وظایف قانونی خود در سطح ملی، استانی و شهرستانی بپردازم.

بیگدلی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر به جایگاه خبرنگاران و رسانه ها این چنین افزود:خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان حلقه وصل میان مسئولین و مردم، دغدغه ها و مشکلات مردم منطقه را احصا و در غالب پیشنهاد و انتقاد به نماینده ارائه دهند.

منتخب مردم تاکستان در مجلس دوازدهم در پایان تاکید کرد: از روز 13 اسفندماه تاکنون نشست‌های متعددی در قالب نشست هم‌اندیشی با گروه‌ها، احزاب، اقشار مختلف مردم، مدیران کل ادارات استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان داشته‌ایم و در جهت رشد د توسعه شهرستان تاکستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی
  • جمع‌آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان مرکزی
  • ۱۸ درصد مدارس کشور ناایمن است
  • بیش از ٨١ دستگاه اجرایی برای خدمات دهی به عشایر، تکلیف دارند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه عشایر از اولویت‌های دولت سیزدهم
  • بیش از ۱۴۰۰ مدرسه سیار و کوچ‌رو وجود دارد
  • ساختار سازمان امور عشایری کشور تغییر می‌کند
  • عشایر خط مقدم امنیت غذایی کشور هستند
  • مدارس کانکسی عشایر خراسان شمالی فرسوده هستند