Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات مرحله گروهی امروز در گروه A به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، تکلیف تیم‌های حاضر در گروه A مسابقات یورو ۲۰۲۰ امروز در حالی مشخص می‌شود که ایتالیا از ولز میزبانی می‌کند و شهر باکو هم میزبان مصاف ترکیه و سوئیس خواهد بود.

ساعت ۲۰:۳۰: ایتالیا و ولز (گروه A ، رم)

این دیدار برای تیم ملی فوتبال ایتالیا حساسیتی نخواهد داشت چون آنها صعودشان را مسجل کرده‌اند اما آنها کار آسانی مقابل تیم ولزی نخواهند داشت که طی ۱۲ بازی متوالی ۹ کلین شیت داشته و توانسته با شکست ترکیه وارد این رقابت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط حمله روبرتو مانچینی در دیدار با ترکیه و سوئیس آنها را به برتری رسانده اما خط دفاعی ولز مانند رقبای آنها در دو بازی قبلی عمل نخواهد کرد. مردان راب پیج که به صعود امیدوار هستند می‌توانند با پیروزی در این مسابقه به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی شوند.

آمار کلیدی: این تیم‌ها هرگز در ۹ دیدار قبلی به تساوی رضایت نداده‌اند. ایتالیا هفت پیروزی را کسب کرده است، ۲۳ بار گل زده و فقط ۵ گل دریافت کرده است.

ساعت ۲۰:۳۰: سوئیس و ترکیه (گروه A ، باکو)

این بازی برای هر دو تیم یک مسابقه بحرانی است. ترکیه پس از شکست ناامید کننده مقابل ایتالیا و ولز به کسب سه امتیاز نیاز دارد تا بتواند به عنوان تیم سوم راهی دور بعدی شود. آنها تا به امروز در این تورنمنت گلزنی نداشته‌اند اما شکست تیم‌های بزرگی مانند فرانسه، هلند، روسیه در سال‌های اخیر می‌تواند امید برای کسب یک نتیجه غافلگیرکننده را افزایش بدهد. سوئیس آرزوهای خاص خود را دارد. شاگردان ولادیمیر پتکوویچ از تساوی خود برابر ولز لذت بردند و در صورت پیروزی در این مسابقه و شکست ولز برابر ایتالیا می‌توانند به رده دوم صعود کنند.

آمار کلیدی: ترکیه طی ۱۵ مسابقه اخیر طرفین طی ۸ بازی به پیروزی رسیده است و یکی از دیدنی‌ترین رقابت‌های دو تیم به کامبک ترکیه در سال ۲۰۰۸ و برتری دو بر یک مقابل سوئیس بازمی‌گردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ تیم ملی فوتبال ایتالیا تیم ملی فوتبال ایتالیا تیم ملی فوتبال ترکیه تیم ملی فوتبال سوئیس تیم ملی فوتبال ولز یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهدا شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال