Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی شده شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، با نماد خگستر در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ منتشر شد.

بیشتر بخوانید

افزایش ۱۹۷ درصدی زیان انباشته شرکت ایران خودرو در یک سال

طبق بررسی‌های انجام شده از صورت‌های مالی شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت از ۷۹ میلیارد تومان در سال مالی ۹۸، به یک هزار و ۸۵۳ میلیارد تومان در سال مالی ۹۹ رسیده که نشان از رشد ۲ هزار و ۲۴۲ درصدی درآمد‌های عملیاتی شرکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد درآمد‌های عملیاتی در صورتی محقق شده است که، سود خالص شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در سال مالی ۹۹ به رقم یک هزار و ۵۶۷ میلیارد تومان رسید که نشان از رشد ۲ هزار و ۱۳۰ درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی قبل دارد، این بدین معنی است که شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در سال مالی ۹۹ به ازای هر سهم، ۳۹.۶ تومان زیان برای سهامداران به ارمغان آورده است. همچنین لازم به ذکر است که سود هر سهم در سال مالی ۹۸، ۱.۸ تومان است.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس ایران ایران خودرو شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو سال مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود

استاندار فارس در آخرین جلسه هماهنگی برای حضوری در خور و شایسته استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۱۴۰۳ با مدیران مسئول دستگاه‌های مختلف در این زمینه سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، محمد هادی ایمانیه در نشست پایانی هماهنگی به جهت شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام اکسپو ۲۰۲۴ که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش، اظهار کرد: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد را ارائه کنید، ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم‌افزایی در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، افزود: اولین هدف شرکت در اکسپو ۱۴۰۳ استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان است و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

استاندار فارس ارائه ظرفیت‌های مختلف و متنوع استان به صورت رو در رو و چهره به چهره را مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: طبیعتاً به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود، باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

ایمانیه همچنین پیشنهاد داد که پنجره واحد الکترونیک طی پنج روز برگزاری نمایشگاه در محل اجرا برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

وی از لزوم بهره‌گیری الگوهای حاضر در این نمایشگاه هم سخن گفت و در پایان اضافه کرد: در بیان گزارشات نمایشگاه تمرکز بر اتفاقات دو ساله اخیر استان و برنامه‌های پیش رو باشد.

کد خبر 747916

دیگر خبرها

  • فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • راه‌های گسترش سرمایه‌گذاری در فارس بررسی شد
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات