Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی انتخاب دکتر رئیسی به ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

به گزارش برنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر مکرم آیت الله سید ابراهیم رئیسی(دامت تاییداته)

رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران اسلامی

سلام علیکم

بدون شک حضور تحسین برانگیز ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی آغازی برای تحقق کامل مردم سالاری اسلامی و شکوفایی همه ظرفیت های گسترده میهن عزیزمان خواهد بود ، حضوری که امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) آن را پیروزی بزرگ ملت ایران تعبیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب موهبت جلب اعتماد ملت بزرگ ایران اسلامی به عنوان رئیس جمهور منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را خدمت حضرتعالی تبریک عرض نموده و به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان و با استفاده از ظرفیت عظیم این شجره طیبه ، آمادگی بسیج را برای همکاری همه جانبه در جهت رشد و تعالی کشور در تمامی زمینه ها اعلام می نمایم.

رجاء واثق دارم به حول و قوه الهی، با سوابق ارزشمند و تجربیات فراوان ، حضور شما در این جایگاه نوید بخش تحول ، تحرک و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و انقلابی در راستای خدمت به مردم عزیز ، رضایت خاطر آنها ، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکوفایی بیش از پیش میهن اسلامیمان خواهد بود.

توفیق روزافزون شما سرور ارجمند را در خدمت جهادی به مردم عزیز به ویژه قشر محروم جامعه در پرتو عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) و با تاسی به رهبر فرزانه انقلاب از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ملت بزرگ ایران ایران اسلامی ملت ایران ایران عنوان رئیس جمهور انتخابات ریاست جمهوری استفاده از ظرفیت بسیج رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی جامعه رهبر فرزانه انقلاب قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است

مجید صادقی دولت ابادی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جلال اباد در مراسم افطاری که برای مسئولان بلند پایه طالبان در ولایات ننگرهار و نورستان در ساختمان سرکنسولگری برگزار شده بود گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده و پایبند به عملی کردن تعهداتی که برای همکاری با مردم حوزه شرق افغانستان نموده است می باشد.

"مولوی عبدالهادی احمد" نماینده وزارت امور خارجه طالبان در حوزه شرق ضمن قدردانی از مسئولان سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جلال اباد گفت: فضای خوب همکاری های مشترک را با ادارات حکومتی این حوزه ایجاد نموده است و سعی می نماید تا این مناسبات استحکام بیشتر یابد.

 "عبدالسلام وزیر وال" رییس امور ورزشی ولایت ننگرهار و "محمد اصف زهیر" آمر جوانان این ولایت نیز از همکاری های جمهوری اسلامی ایران با مردم این ولایات ابراز قدردانی کردند.

 انها همچنین درمورد تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین گفتند: جامعه جهانی در حق دفاع از حقوق مشروع مردم فلسطین هیچ پاسخی ندارد و در جلوگیری از حملات رژیم استکباری اسرائیل ناکام شده است.

 آنها افزودند: در ماه مبارک رمضان حملات وحشیانه اسرائیل بر مردم غزه و قتل عام مسلمانان شامل زنان وکودکان هیچگونه توجیهی ندارد و باید هر چه زودتر متوقف شده تا راه برای فرستادن کمک های بشری و عمرانی برای مردم غزه هموار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ترکمنستان برای افزایش فعالیت شرکت‌های ایرانی در این کشور
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات
  • جمهوری آذربایجان آمادگی دارد تا دیپلمات‌های خود را به ایران اعزام کند
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟