Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه فرمانداری مشهد، محمدرضا هاشمی گفت: سید شهاب الدین نوری کیزقان با کسب هزار و ۱۲۶ رای، اسماعیل شهنازی طراز خاکی با هزار و ۹۳ رای، فاطمه محمدی با ۹۰۶ رای، مهدی ناصری با ۷۵۴ رای و جواد براتی با ۷۱۹ رای به عنوان اعضای شورای شهر رضویه مشهد انتخاب شدند.

وی افزود: عباس موسوی با ۶۷۷ رای، محمدرضا محمدزاده زوادری با ۵۸۱ رای، سیدمحسن حسینی ملک آباد با ۵۴۵ رای، علیرضا خطیب سمنانی با ۴۶۳ رای و براتعلی رادمنش نیز با ۴۵۴ رای به عنوان اعضای شورای شهر ملک آباد مشهد انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان ۳.۵ میلیون نفری مشهد با سه شهر مشهد، رضویه و ملک آباد حدود ۴۰۰ روستا و آبادی دارد.  

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشهد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ملک آباد رضویه پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشهد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ مشهد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ملک آباد رضویه ملک آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: جاده تربت جام - صالح آباد شامگاه چهارشنبه به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی در محدوده روستای "یخک"، تا اطلاع بعدی مسدود شد.

یوسف بنی اسدی در گفت وگو با ایرنا افزود: بارش باران در جاده های اصلی و فرعی شهرستان های کلات، مشهد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

وی گفت: همچنین بارش باران جاده های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده تیوان و آزادراه و جاده قدیم مشهد- باغچه را تحت تاثیر قرار داده است.

بنی اسدی ادامه داد: مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز - قوچان در محدوده های تیوان و "زوباران" شده است.

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارش های بهاری چهارشنبه در روز پنجشنبه نیز تداوم خواهد یافت و بارش ها به اوج خود خواهد رسید که احتمال آبگرفتگی و ایجاد روان‌آب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع سیلاب شدید در منطقه کویری (فیلم) پیدا شدن جسد دومین کشته سیل تربت جام

دیگر خبرها

  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه