Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@08:27:47 GMT

واکنش تمسخر آمیز بیل به اظهارات مانچینی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۴۸۳۴

واکنش تمسخر آمیز بیل به اظهارات مانچینی

کاپیتان تیم ملی ولز از تشبیه سرمربی ایتالیا ناراحت شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی ایتالیا امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در سومین بازی اش در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ به مصاف تیم ملی ولز می رود.

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا پیش از این بازی تیم ملی ولز را به تیم استوک سیتی تشبیه کرد. مانچو برای مدت ۳ سال در لیگ انگلیس هدایت منچستر سیتی را برعهده داشت و بازی های زیادی را مقابل استوک سیتی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گرت بیل کاپیتان تیم ملی ولز این تشبیه مانچینی را تمسخر کرد و گفت: قبل از اینکه مانچینی بگوید نمی دانستم استوک سیتی به این اندازه تیم خوبی است! ما فقط به بازی با رقبای خود تمرکز می کنیم تا بتوانیم چگونه آنها را شکست دهیم.

آتزوری بعد از دو برد متوالی صعودش قطعی شده است. ولز هم با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 یورو 2020 تیم ملی ولز ایتالیا گرت بیل تیم ملی ایتالیا تیم ملی ولز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، سوئیس امروز درد دیداری دوستانه در دوبلین به مصاف ایرلند می‌رود و آکانجی این بازی را به علت مصدومیت از دست داده است.

این بازیکن ۲۸ ساله که روزهای خوبی را با منچستر سیتی پشت سر می‌گذارد، در ۱۶ بازی اخیر برای تیم ملی سوئیس در ترکیب اولیه قرار گرفته و به میدان رفته است اما امشب اینطور نخواهد بود.

این آسیب‌دیدگی وضعیت او را برای بازی بسیار حساس منچستر سیتی مقابل آرسنال در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. او امروز برای آزمایشات بیشتر و سپری کردن دوره مصدومیت به منچستر برمی‌گردد.

علاوه‌بر آکانجی، کایل واکر، دیگر مدافع سیتیزن‌ها هم در بازی انگلیس مقابل برزیل دچار مصدومیت شد و وضعیت او هم برای دیدار با آرسنال نامشخص است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کادر فنی و پزشکان منچستر سیتی امیدوارند که مصدومیت مدافع انگلیسی جزئی باشد و او بتواند در بازی مقابل آرسنال در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • تماس پرتنش اسرائیل و آمریکا پیش از تصویب قطعنامه آتش‌بس غزه و تمسخر واکنش نتانیاهو
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • نخستین واکنش به تخفیف روزانه هزار میلیاردی به چین
  • واکنش وزیر رئیسی به اظهارات فلاحت پیشه درباره تخفیف هزار میلیاردی در فروش نفت به چین
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد