Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی ایتالیا امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در سومین بازی اش در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ به مصاف تیم ملی ولز می رود.

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا پیش از این بازی تیم ملی ولز را به تیم استوک سیتی تشبیه کرد. مانچو برای مدت ۳ سال در لیگ انگلیس هدایت منچستر سیتی را برعهده داشت و بازی های زیادی را مقابل استوک سیتی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گرت بیل کاپیتان تیم ملی ولز این تشبیه مانچینی را تمسخر کرد و گفت: قبل از اینکه مانچینی بگوید نمی دانستم استوک سیتی به این اندازه تیم خوبی است! ما فقط به بازی با رقبای خود تمرکز می کنیم تا بتوانیم چگونه آنها را شکست دهیم.

آتزوری بعد از دو برد متوالی صعودش قطعی شده است. ولز هم با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنر کنایه‌آمیز هواداران بایرن مونیخ خطاب به اولی هونس

هواداران بایرن مونیخ در بازی مقابل کلن، اظهارات اولی هونس را به تمسخر گرفتند

طرفداری | در هفته‌ها و ماه‌های اخیر تنش‌هایی بین برخی هواداران افراطی بایرن مونیخ و اولی هونس رئیس افتخاری این باشگاه به خصوص بر سر مسئله ورود سرمایه‌گذار به فوتبال آلمان، به وجود آمده است. طرحی که البته لغو شد.

اولی هونس مدتی پیش، از اقدامات اعتراضی هواداران به طرج ورود سرمایه‌گذار به فوتبال آلمان انتقاد کرده بود و اعتقاد داشت به وقفه افتادن بازی‌ها باعث می‌شود ریتم‌شان را از دست بدهند. هونس هواداران را یکی از دلایل شکست تلخ 3-2 مقابل بوخوم در هفته بیست‌ودوم بوندسلیگا دانست و در آن زمان گفت: 

ما سه امتیاز را به خاطر توپ‌های احمقانه تنیس از دست دادیم، دو گل پیش افتاده بودیم و سپس هواداران که انگار بایرن را خیلی دوست دارند، توپ‌ها را به درون زمین پرتاب کردند. آن‌ها خلاف ادعایی که دارند، طرفدار واقعی بایرن نیستند.

حال هواداران بایرن در جریان بازی مقابل کلن در آلیانتس آرنا که بایرن با نتیجه 2-0 پیروز شد، به روشی کنایه‌آمیز نه تنها پاسخ هونس را دادند و بلکه از عملکرد ضعیف تیم‌شان در شکست 3-2 مقابل هایدنهایم هم انتقاد کردند.
 

ما به خاطر توپ‌های تنیس در در هایدنهایم، از اولی عذرخواهی می‌کنیم  

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل موفقیت‌آمیز و حاکی از توانمندی بود
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • اظهارات تحقیر‌آمیز مشاور موساد درباره سرسپردگی دولت باکو به اسرائیل
  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال
  • اورساتو داور من‌سیتی - رئال شد؛ ماکلیه داور بایرن - آرسنال
  • تمسخر برادر عبدالرزاق حمدالله توسط برادر بنزما!
  • بنر کنایه‌آمیز هواداران بایرن مونیخ خطاب به اولی هونس
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای یک ستاره
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای جذب دی‌بروینه!
  • مک آلیستر: وقت واکنش لیورپول فرا رسیده