Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «الهادی دراه»، سخنگوی اتاق عملیات «سرت» و «الجفره» اعلام کرد که برای بازگشایی راه ساحلی رابط بین شرق و غرب لیبی که از زمان جمله «خلیفه حفتر» فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی این کشور به طرابلس در آوریل ۲۰۱۹ بسته شده بود، توافق حاصل شده است. 

دراه گفت: «این تصمیم پس از مکاتبه فرمانده عالی ارتش لیبی به نمایندگی از شورای ریاستی و در پی نشست هفته گذشته با کمیته مشترک نظامی ۵‌+‌۵ و پس از چندین جلسه با نخست‌وزیر و فرمانده اتاق نظامی و سایر رهبران کشور اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «روز پنج‌شنبه نشستی در شهر ‌مصراته‌ با فرماندهان نیروهای ‌آتشفشان خشم‌ و فرماندهان محورها، شورای شهرداری، پارلمان و فرمانده منطقه نظامی میانه برگزار شد.» 

دراه در پایان گفت: «در طول نشست بین همه توافق شده است که جاده ساحلی طی جشنی با حضور ‌عبدالحمید الدبیبه‌ نخست‌وزیر دولت وحدت ملی به منظور کاهش درد و رنج شهروندان و اعطای مهلت به طرف دوم یعنی حفتر برای خروج مزدوران روس ( گروه واگنر) بازگشایی شود.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آتشفشان دولت لیبی طرابلس بازگشایی جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد

معاون نخست‌وزیر بلژیک در اظهاراتی به اشغال سرزمین‌های فلسطین و قدس شرقی اشاره و تاکید کرد که اشغالگری اراضی فلسطینیان باید پایان یابد.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا به نقل از الجزیره، پترا دو سوتر معاون نخست‌وزیر بلژیک ظهار کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده است که کشور مستقل فلسطین را بدون هیچ قید و شرطی به رسمیت بشناسیم.

از نظر سازمان ملل متحد، سه منطقه کرانه باختری، غزه و بخش غربی شهر قدس، هم اکنون مناطق فلسطینی در اشغال اسرائیل هستند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گاف عجیب نجیب میقاتی؛ روبوسی با یک زن دیگر به جای نخست‌وزیر ایتالیا
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • حضور وزیر کشور در شورای راهبردی تصادفات استان قم
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • تحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود
  • پیامدهای جنگ حماس و اسرائیل بر غرب آسیا/ رادیکالیسم دامن غرب را خواهد گرفت؟